Výkon pro podniky diskrétní výroby od Infor MyDay
Infor MyDay je více než jen typické pracovní prostředí, jedná se
o dynamické uživatelské rozhraní postavené na technologiích Web
2.0 určené pro aplikace Infor. Poskytuje centralizovaný přístup ke
kritickým informacím, jež uživatelé potřebují ke své každodenní
práci. Společnosti pracující s řešením Infor ERP LN s verzí Feature
Pack 5 a vyšší, a s pravidelnou softwarovou údržbou mohou využít výhod
Infor MyDay zdarma.
Infor MyDay shromažďuje velká množství obchodních dat generovaná a
uložená systémem Infor ERP LN a dodává relevantní informace zaměstnancům
podle toho, jaké role v organizaci zastávají. ERP řešení doposud
neumožňovala uživatelům jednoduchý přístup a analýzu dat, jež obvykle
bývala „uvězněna“ v informačních silech či dokumentech uložených
v systému. Infor MyDay tato data „osvobozuje“ a prezentuje tak, aby
příslušní pracovníci s rozhodujícími pravomocemi byli schopni kdykoliv
rychle reagovat.
Infor MyDay pomáhá výrobním společnostem nabídkou personalizovaných
informací Infor identifikoval více než 150 rolí, pro která Infor MyDay
bude personalizovat informace z různých funkčních oblastí jako
administrativa, výroba, prodej a finance. Informace prezentované uživatelům
prostřednictvím těchto rolí může výrobním společnostem pomoci zlepšit
cash flow, zvýšit ziskovost, redukovat provozní náklady, zlepšit kvalitu
produktů, zvýšit prodej a zkrátit čas pro řešení problémů.
Společnosti z odvětví diskrétní výroby musejí identifikovat způsoby jak
redukovat náklady aniž by musely obětovat kvalitu produktů. Infor MyDay
poskytuje informace, které pomáhají uživatelům ve fázi výroby analyzovat
použití materiálů, zdrojů a dalších výrobně-specifických aspektů, a
které nabízejí jasný pohled na trendy v oblasti cenového vývoje komodit
nebo kvality. S využitím Infor MyDay mohou uživatelé realizovat
kvalifikovanější rozhodování umožňující redukovat zbytečné náklady a
zlepšovat kvalitu výrobků při současném zvyšování provozní
efektivity.
Výrobní společnosti využívající Infor MyDay mohou posílit své
zákaznické služby prostřednictvím lepších informací o skutečných
nákladech na individuální zákazníky, jež jim umožňují prioritizovat
investice do zákazníků s cílem nejlepší návratnosti. Prostřednictvím
analýzy dat v oblasti zpracování objednávek, přijatých plateb a zásob
dokáže Infor MyDay nabídnout prodejcům a pracovníkům v oddělení
financí přesné metriky týkající se zákaznických a výrobních cen,
zákaznických slev a různých bonusů, které pomáhají uživatelům
efektivně poskytnout potenciál pro snižování nákladů a speciální
přidané služby. Na celkové úrovni se potom tímto způsobem Infor MyDay
podílí na maximalizaci obratu a firemních zisků.
Kromě toho Infor MyDay umožňuje výrobním společnostem zlepšovat
hotovostní toky tím, že poskytuje finančním oddělením metriky
podporující řízení hotovosti, redukci potřeby pracovního kapitálu a
minimalizaci času k identifikaci problémů v oblasti cash flow.
Infor Open SOA
Infor MyDay využívá Infor Open SOA, událostně řízenou, servisně
orientovanou architekturu (SOA), která používá standardní obchodní jazyk
k distribuci dat mezi řešením Infor a dalšími produkty třetích stran.
Infor Open SOA poskytuje na standardech založený přístup k integraci jak
samotných Infor řešení mezi sebou, tak také integraci non-Infor řešení a
datových zdrojů. Prostřednictvím Infor Open SOA mohou zákazníci Infor
rychle a ekonomicky přidávat řešení společnosti Infor, třetích stran,
či aplikací vyvinutých na zakázku bez nutnosti narušit provoz stávající
informační infrastruktury – což je hlavním přínosem Infor Open SOA.
Infor Open SOA bere také ohled na budoucí vylepšování systémů Infor, jež
mohou být upgradovány podobným, nenásilným způsobem, což zjednoduší
implementační procesy v rámci budoucího integrování nových
technologií.