Tactica Man. uvádí INOVIO enterprise.process.portal

17. 6. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Tactica Management uvádí na trh novinku z oblasti procesních a workflow softwarových řešení pro středně velké společnosti. Rodina produktů pod značkou INOVIO se tak rozrůstá o robustní řešení pro náročné klienty, jehož výrobcem je česká firma.

Uvedení produktu INOVIO Enterprise.pro­cess.portal je reakcí na požadavky klientů po automatizaci firemních procesů a zrychlení průtoku procesů firmou. Produkt INOVIO Enterprise.pro¬ces­s.portal je procesní portálovou aplikací, která je určena pro rychlý vývoj a provozování moderních workflow s webovým rozhraním a vestavěnou podporou oběhu elektronických dokumentů.

O produktu:
Platforma INOVIO Enterprise.pro­cess.portal je připravena speciálně pro podnikové prostředí středně velkých společností. Produkt je připraven pro rychlý vývoj s cílem přesně reflektovat požadavky zákazníka a eliminovat kompromisní neefektivní řešení postavené na obecných produktech splňujících pouze část z požadované funkcionality. Díky produktu INOVIO lze automatizovat jakýkoliv proces a vytvořit pro něj efektivní workflow. Každý proces je tvořen sledem pracovních kroků. Tyto jsou následně předkládány ke zpracování konkrétním pracovníkům firmy, čímž je zajištěn velice rychlý a efektivní “průtok procesů” společností. Výhodou je zajištění opakovatelnosti bez lidských chyb, přidělení jednoznačné odpovědnosti pracovníků za provedení konkrétního kroku a celková automatická dokumentace každého procesu. Další výhodou výrobce se sídlem v české republice, jež přináší výjimečné servisní podmínky a flexibilitu pro zákazníky jinak nedostupnou v případě, že zákazník kupuje zahraniční produkt.

Díky INOVIO Enterprise.pro­cess.portal lze snadno automatizovat například následující procesy:
Schvalování faktur došlých, Contract management, Reklamační řízení, Schvalování objednávek, Zalistování nových produktů, Řízení požadavků na IT, Incident management, Change management, Release management, obecně ITIL procesy, Oběh dokumentů, Leadmanagement, Řízeních obchodních případů, Řízení zakázek, Řízení neshod, ISO dokumentace a další.

Přínosy pro zákazníky:
Díky integrovanému workflow a automatizaci zvoleného procesu uživatel zaznamená jednoznačný nárůst produktivity, vitality a zodpovědnosti všech spolupracovníků. Veškeré klíčové procesy lze snadno zautomatizovat tak, aby přesně odpovídaly dosavadním firemním požadavkům a zvyklostem. Uživatelé získají jednotné uživatelské rozhraní, které je dostupné 24h. denně, odkudkoliv pro všechny oprávněné uživatele.