Toshiba: Tomáš Konečný a Stanka Plavšić

10. 10. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Toshiba)
Toshiba Europe posílila svůj tým v ČR a zároveň rozšířila jeho kompetence do 12 zemí. Tomáš Konečný, který dosud zastával funkci B2B account managera pro ČR a SR, převzal roli B2B sales managera CZ/SK a sales coordinatora pro regiony CEE a SEE. Na pozici B2B account manager pro regiony CSEE nastoupila Stanka Plavšić.
Tomáš Konečný, B2B sales manager CZ/SK a sales coordinatora pro regiony CEE a SEE v Toshibě

Stanka pochází z Chorvatska, hovoří plynně česky, anglicky, francouzsky, slovinsky, chorvatsky a domluví se v Bosně, Makedonii a Bulharsku. Její bohaté profesní zkušenosti sahají od pozice regional sales manager společnosti Oracle až po account manager či key account manager ve společnostech Kapsch BusinessCom a Huawei.

Rozšířený tým řídí nyní z České republiky plánování a prodeje B2B zařízení a řešení Toshiba v ČR, na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku, Řecku, Bulharsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině, Makedonii a na Maltě.

Nový tým bude pracovat spolu s autorizovanými distributory na zvyšování tržního podílu B2B řešení společnosti Toshiba ve všech zmíněných zemích. Zároveň se soustředí na osvětu a nabídku nových služeb společnosti Toshiba pro střední a velké firmy v oblasti služeb a komplexních cloudových řešení, která pomohou společnostem dosáhnout vyšší bezpečnosti a efektivity procesů.

Region CSEE je pro nás velmi důležitý a výše uvedené změny posílí naši pozici v rámci tohoto regionu. Rozšířením týmu zlepšíme vztahy s našimi uživateli a lépe porozumíme jejich potřebám i v budoucnu, kdy se chceme zaměřit především na střední a velké společnosti. Kromě nabídky našich profesionálních notebooků stále rozvíjíme oblasti řešení a služeb a pomáháme zákazníkům naplnit jejich požadavky ve světě cloudových řešení,“ řekl Ronald Ravel, business unit director CSET & Benelux společnosti Toshiba.

„Posílení týmu, rozšíření našich kompetencí do regionů a první dílčí úspěchy jsou potvrzením volby správné strategie. Budoucnost B2B segmentu je jednoznačně v implementaci nových korporátních cloudových řešení a posilování bezpečnosti. Právě na tato odvětví se Toshiba zaměřuje při vyvíjení nových produktů,“ dodal Tomáš Konečný.

Štítky: 
Toshiba