T-Mobile: Ladislav Báča ředitelem značky a marketingové komunikace

21. 8. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: T-Mobile)
Ladislav Báča střídá Jana Stanka na pozici ředitele značky a marketingové komunikace T-Mobile a Slovak Telekomu. Ladislav Báča (1968) v letech 2001 – 2014 působil v Ogilvy Group ČR, nejprve na pozici managing director reklamní agentury Ogilvy&Mather a v letech 2006 – 2014 jako CEO celé skupiny.

Poslední čtyři roky se Ladislav Báča věnoval poradenství v oblasti marketingu a komunikace, kde se kromě jiného specializoval na aplikaci behaviorální vědy v marketingu a komunikaci. Během svého působení v Ogilvy spolupracoval na mnoha projektech, které získaly řadu domácích i zahraničních ocenění  - několik zlatých cen EFFIE (pro klienty eBanka, Amundsen, Air Bank a Český olympijský tým), či ocenění ze soutěží Golden Clio nebo Golden New York Festival. Pod jeho vedením Ogilvy získala v roce 2013 ocenění Agentura roku, které je nejprestižnějším oborovým uznáním pro komunikační agentury.

Ladislav Báča se věnuje také pedagogické činnosti na Fakultě sociálních věd UK v Praze, kde vyučuje marketingovou komunikaci a behaviorální ekonomii, a zároveň absolvuje PhD studium.

Ve volném čase se Ladislav věnuje rodině a sportu, především cyklistice, plážovému volejbalu a běhu. K jeho dalším koníčkům patří literatura a cestování, ideálně s batohem na zádech. Ladislav Báča hovoří anglicky, německy, rusky a polsky.

Dušan Švalek, výkonný ředitel segmentu domácností v T-Mobilu, uvedl: „Honzovi chci popřát mnoho štěstí v jeho dalším osobním i profesním životě a samozřejmě poděkovat za jeho dlouholetý přínos a neutuchající kreativitu. „Jeho“ reklamní kampaně se vyznačovaly nezaměnitelným rukopisem, který dokázal značku T-Mobile umístit na pozici dlouhodobé komunikační jedničky na českém trhu. Také jeho působení na trhu slovenském přineslo svěží vítr do komunikace Slovak Telekomu.“

„Velmi si vážím toho, že náš tým posílí právě Ladislav Báča, který patří k nejuznávanějším osobnostem českého komunikačního byznysu,“ doplnil Švalek a uzavřel: „Telekomunikace patří k nejrychleji se vyvíjecím odvětvím, a já si jsem jist, že nový pohled na možnosti marketingové komunikace mohou obě naše společnosti posunout zase kupředu.“

Štítky: 
T-Mobile