Seznam.cz: Aneta Kapuciánová

5. 1. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Manažerkou PR a interní komunikace společnosti Seznam.cz se od 1. 1. 2018 stala Aneta Kapuciánová. V nové funkci má na starosti externí a interní komunikaci a zastává i post tiskové mluvčí.
Aneta Kapuciánová, manažerka interní a externí komunikace v Seznam.cz

Aneta Kapuciánová pracuje v Seznamu od černa 2016, původně zastávala post manažerky interní komunikace. Z té se nyní posouvá do nové role, kterou původně zastávala Irena Zatloukalová. „Irena v Seznamu odváděla skvělou práci, a když se rozhodla odejít, chtěl jsem za ni najít člověka podobě smýšlejícího, zodpovědného a pracovitého. Vzhledem k tomu, jaké měla Aneta v Seznamu výsledky a jaké jsou její předchozí pracovní zkušenosti, bylo přirozené, abych jí místo tiskové mluvčí a manažerky komunikace nabídl,“ vysvětlil rozhodnutí vybrat si člověka z řad stávajících členů týmu Pavel Zima, místopředseda představenstva a ředitel pro exekutivu a komunikaci. Zatloukalová, kterou Kapuciánová ve funkci nahrazuje, působila ve firmě od března 2011.

Do Seznamu přišla Aneta Kapuciánová z PR agentury Bison & Rose, kde působila pět let a měla na starosti široké portfolio klientů. Mezi ty největší patřily Microsoft, Český Aeroholding, O2 Czech Republic, Česká pošta či Sony a Sony Mobile. Jednatřicetiletá Kapuciánová má vystudovanou Politologii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a ve volném čase se věnuje zpěvu a józe. Ráda chodí na koncerty, do divadla a cestuje.

Pětičlennému týmu komunikace, který bude Kapuciánová řídit, je k ruce i nová PR agentura. „Od 1. ledna jsme se na spolupráci v oblasti produktového a korporátního PR domluvili s agenturou I´m PR, která zvítězila ve výběrovém řízení. To jsme se rozhodli vypsat poté, co s námi ke konci listopadu ukončila spolupráci agentura AC&C. Stále přitom platí, že s podporou našich obsahových služeb nám pomáhá PResscode,“ uvedla Aneta Kapuciánová.

Štítky: 

Podobné články

Nákup přes mobil dokončí 12 lidí ze 100, při výběru zboží je jeho využití podstatně vyšší

11. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Nákupy z mobilních telefonů už nejsou tak neobvyklé, podle průzkumu společnosti Seznam.cz uskuteční celý svůj nákup přes mobil 12 % dotázaných. V současnosti je nakupování přes mobil bližší mužům než Čtěte více

Firmy.cz spustily nové firemní profily

5. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Seznam.cz od února 2016 nastartoval výrazné změny služby Firmy.cz. Zavedl dva typy firemních profilů (Seznam zdarma a Seznam naplno) s řadou výhod pro inzerující společnosti. Profily postupně Čtěte více

Seznam.cz s novým vzhledem přechází do ostrého provozu

18. 8. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Seznam.cz)
Po pěti měsících veřejného testování je domovská stránka Seznam.cz připravena na postupné přepínání do ostrého provozu. Přibyla možnost individualizovaného nastavení pro každý počítač bez nutnosti Čtěte více
Foto: Freeimages.com

Dárky v e-shopech nakoupí 87 % internetové populace

27. 11. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Internet je dnes již zcela běžnou cestou pro nakupování vánočních dárků – vnímá jej tak 99 % respondentů průzkumu společnosti Seznam.cz. V roce 2011 si internet pro hledání a nákup vánočních dárků Čtěte více