Seznam.cz: Aneta Kapuciánová

5. 1. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Manažerkou PR a interní komunikace společnosti Seznam.cz se od 1. 1. 2018 stala Aneta Kapuciánová. V nové funkci má na starosti externí a interní komunikaci a zastává i post tiskové mluvčí.
Aneta Kapuciánová, manažerka interní a externí komunikace v Seznam.cz

Aneta Kapuciánová pracuje v Seznamu od černa 2016, původně zastávala post manažerky interní komunikace. Z té se nyní posouvá do nové role, kterou původně zastávala Irena Zatloukalová. „Irena v Seznamu odváděla skvělou práci, a když se rozhodla odejít, chtěl jsem za ni najít člověka podobě smýšlejícího, zodpovědného a pracovitého. Vzhledem k tomu, jaké měla Aneta v Seznamu výsledky a jaké jsou její předchozí pracovní zkušenosti, bylo přirozené, abych jí místo tiskové mluvčí a manažerky komunikace nabídl,“ vysvětlil rozhodnutí vybrat si člověka z řad stávajících členů týmu Pavel Zima, místopředseda představenstva a ředitel pro exekutivu a komunikaci. Zatloukalová, kterou Kapuciánová ve funkci nahrazuje, působila ve firmě od března 2011.

Do Seznamu přišla Aneta Kapuciánová z PR agentury Bison & Rose, kde působila pět let a měla na starosti široké portfolio klientů. Mezi ty největší patřily Microsoft, Český Aeroholding, O2 Czech Republic, Česká pošta či Sony a Sony Mobile. Jednatřicetiletá Kapuciánová má vystudovanou Politologii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a ve volném čase se věnuje zpěvu a józe. Ráda chodí na koncerty, do divadla a cestuje.

Pětičlennému týmu komunikace, který bude Kapuciánová řídit, je k ruce i nová PR agentura. „Od 1. ledna jsme se na spolupráci v oblasti produktového a korporátního PR domluvili s agenturou I´m PR, která zvítězila ve výběrovém řízení. To jsme se rozhodli vypsat poté, co s námi ke konci listopadu ukončila spolupráci agentura AC&C. Stále přitom platí, že s podporou našich obsahových služeb nám pomáhá PResscode,“ uvedla Aneta Kapuciánová.

Štítky: 

Podobné články

Nákup přes mobil dokončí 12 lidí ze 100, při výběru zboží je jeho využití podstatně vyšší

11. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Nákupy z mobilních telefonů už nejsou tak neobvyklé, podle průzkumu společnosti Seznam.cz uskuteční celý svůj nákup přes mobil 12 % dotázaných. V současnosti je nakupování přes mobil bližší mužům než ženám. K výběru zboží pak mobil využívá již více než 40 % respondentů. Čtěte více

Firmy.cz spustily nové firemní profily

5. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Seznam.cz od února 2016 nastartoval výrazné změny služby Firmy.cz. Zavedl dva typy firemních profilů (Seznam zdarma a Seznam naplno) s řadou výhod pro inzerující společnosti. Profily postupně sjednotí zobrazování živnostníků, podnikatelů i firem napříč službami Seznam.cz. Čtěte více

Seznam.cz s novým vzhledem přechází do ostrého provozu

18. 8. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Seznam.cz)
Po pěti měsících veřejného testování je domovská stránka Seznam.cz připravena na postupné přepínání do ostrého provozu. Přibyla možnost individualizovaného nastavení pro každý počítač bez nutnosti jakéhokoli přihlašování. Seznam.cz také testuje doporučování článků ze serverů Super.cz či Novinky.cz dle zájmů čtenářů. Nový Seznam.cz má být plně responzivní pro různá zařízení. Čtěte více
Foto: Freeimages.com

Dárky v e-shopech nakoupí 87 % internetové populace

27. 11. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Internet je dnes již zcela běžnou cestou pro nakupování vánočních dárků – vnímá jej tak 99 % respondentů průzkumu společnosti Seznam.cz. V roce 2011 si internet pro hledání a nákup vánočních dárků zvolilo 74 % dotázaných, letos se na vánoční nákupy po internetu chystá 87 % respondentů. Čtěte více