Microsoft: Jana Máchová a Renee Le Moine

8. 3. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Microsoft )
Microsoft v České republice oficiálně jmenoval personální ředitelkou Janu Máchovou a dále Renee Le Moine ředitelkou péče o zákazníky.
Jana Máchová (vlevo) personální ředitelka a Renee Le Moine ředitelka péče o zákazníky.

Jana Máchová zastává pozici personální ředitelky společnosti Microsoft od 8. února 2011, od kdy je plně zodpovědná za strategický rozvoj a řízení lidských zdrojů české pobočky.

Jana Máchová nastoupila do Microsoftu v roce 2009 a působila na pozici HR Business Partnera. Před tím nabyla bohaté zkušenost v British American Tobacco v Nizozemí a v České republice, ale také ve společnostech TNT Post nebo TPCA.

Na katedře psychologie na Ostravské univerzitě Jana vystudovala obor Sociální práce v psychologickém poradenství. Volný čas tráví s rodinou a přáteli, má ráda turistiku, jízdu na kolečkových bruslích a volejbal.

Renee LeMoine byla do své pozice jmenována s účinností od 15. ledna 2011. Je zodpovědná za rozvoj komunikace s týmy, zákazníky a partnery s cílem zvýšení zákaznické a partnerské spokojenosti.

Renee má více než 15 let mezinárodních zkušeností s managementem v soukromém i neziskovém sektoru v Rusku, na Ukrajině, v Kazachstánu, Maďarsku, Číně, České a Slovenské republice. Během své dosavadní kariéry působila v různých oblastech obchodního řízení a obchodních operací včetně strategického plánování, obchodu nebo vedení lidí ve společnostech jako Hewlett Packard, Deloitte nebo v Ukrajinském centru pro podporu privatizace.

Renee v současné době také vede kurzy mezinárodního managementu na Tiffin University Prague a ve svém volném čase se věnuje outdoorovým sportům.