Lenovo: Lucie Orlovská a Robert Janásek

3. 9. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Lenovo)
V září došlo ke změnám v lokálním marketingovém týmu společnosti Lenovo. Na pozici marketing manager nastoupila Lucie Orlovská. Dosavadní marketingový manažer českého zastoupení společnosti Robert Janásek byl jmenován regionálním marketingovým manažerem.
Lucie Orlovská a Robert Janásek z Lenova

Lucie Orlovská je zodpovědná za plánování a realizaci veškerých marketingových kampaní v České republice. Na manažerský post postupuje po více než dvouleté zkušenosti se zajišťováním marketingových aktivit společnosti Lenovo na našem trhu jako senior marketing specialist.

Před nástupem do společnosti Lenovo pracovala ve společnosti JCDeacux, kde působila na pozici marketing & sales specialist. Lucie Orlovská vystudovala vysokou školu Escuela Superior de Marketing y Administración, k jejím koníčkům patří především sport, tanec a cestování.

Robert Janásek bude na pozici marketingového manažera pro region EET zodpovídat za koordinaci marketingových aktivit společnosti Lenovo ve východní Evropě a Turecku.

Robert Janásek již zajišťoval vedle působení v české pobočce také channel marketing na regionální úrovni. Do společnosti Lenovo nastoupil před necelými pěti lety po zkušenostech s marketingem v segmentu domácností a malých podnikatelů v Telefónica O2. Mezi jeho záliby patří cestování a sport.

Štítky: