Komunikaci českého a slovenského Microsoftu řídí Karolína Kříženecká

8. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Na pozici šéfky komunikace a filantropie společnosti Microsoft pro český a slovenský trh k 1. září 2022 nastoupila Karolína Kříženecká. Ve své nové roli zodpovídá za kompletní externí i interní komunikaci s důrazem na klíčová témata společnosti, jako jsou digitální inovace, kybernetická bezpečnost, rozvoj dovedností nebo moderní práce.

Odpovědnost Kříženecká nese i za projekty spojené s filantropickou a CSR činností na obou trzích.

Karolína Kříženecká se v oblasti profesionální komunikace pohybuje více než 25 let, působila převážně v nadnárodních korporacích na lokální nebo CEE/EMEA úrovni. Zkušenosti má také z českých médií.

Do Microsoftu přišla z nizozemské banky ING, která pod jejíma rukama například transformovala komunikační oddělení po ukončení činnosti retailového segmentu banky a přechodu na B2B záběr.

V minulosti působila ve vedoucích manažerských pozicích ve stavební firmě Hochtief nebo strojírenské společnosti Siemens, kde nastavovala strategii lokálních komunikačních aktivit i oblasti trvalé udržitelnosti, a to jak pro centrálu, tak i ve výrobních závodech.

Za svou profesní činnost získala Karolína také mnoho prestižních oborových ocenění z oblasti firemní komunikace. Zmínit lze například ocenění za projekt Risk Culture v soutěži PR profesionálů Zlatý středník (oblast interní komunikace a zapojení zaměstnanců), dále pak nejvyšší ocenění Institutu interní komunikace a v neposlední řadě vítězství v anketách Top odpovědná firma a Sponzor roku.

V české a slovenské pobočce Microsoftu vloží svou expertízu do kultivování společenské diskuze nad tématy, která jsou pro firmu prioritní – zmínit můžeme například digitální inovace státní i soukromé sféry či oblasti vzdělávání, dynamiku trhu práce v „novém normálu“, či sdílení zajímavých příběhů zákazníků společnosti Microsoft, kterým digitalizace přinesla úspěchy v podnikání.

„Na poli komunikace je pro mě důležitá především efektivita a reálný dopad kampaní, důraz kladu i na detailní strukturu a porozumění cílovým skupinám, které chceme v rámci komunikace oslovovat,“ uvedla Kříženecká a dodala: „Klíčové je pro mě spolupracovat v celé firmy mezitýmově, k čemuž je extrémně důležitá i dobře zvládnutá interní komunikace. I v této oblasti se mi vždycky osvědčilo synergicky propojovat zkušenosti a vzdělání ze sportu i byznysového prostředí.“

Kromě profesního záběru je životní náplní Karolíny Kříženecké také sport, konkrétně pak pozemní hokej. V současné době trénuje extraligový tým mužů HC President, do svého nabitého programu však zvládá pojmout i reprezentační týmy dívek a chlapců do 16 let. Protože je filantropie její vášní i mimo byznysové prostředí, vede i první tým mentálně postižených „pozemkářů“ v České republice. Svůj volný čas ráda tráví také se svou rodinou, je nadšenou cestovatelkou a zajímá se o psychologii sportovního výkonu.

Štítky: 
Microsoft