Kerio: Martin Kaiser

11. 1. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio povýšilo Martina Kaisera na pozici marketingového ředitele pro střední Evropu. Kaiser působí v pražské kanceláři a je zodpovědný za řízení marketingových aktivit propagujících produkty Kerio obchodním partnerům a koncovým zákazníkům. Povede čtyřčlenný tým a bude vůdčí silou produktového a field marketingu a public relations.
Martin Kaiser, marketingový ředitel Kerio ve střední Evropě

Před touto pozicí pracoval Kaiser v Keriu jako marketingový ředitel pro Polsko a Rusko. Pod jeho vedením uzavřela společnost Kerio Technologies partnerskou smlouvu s polským distributorem, společností Connect Distribution, což přispělo k propagaci produktů Kerio na polském trhu. Kaiser hrál důležitou roli při výběru marketingového managera pro ruskou kancelář v Moskvě.

Martin Kaiser vedl vydání produktu Kerio Operator 1.1. VoIP telefonní systém Kerio Operator otevřel společnosti Kerio Technologies dveře na nové trhy a Martin Kaiser pomohl tento produkt, představit obchodním partnerům z oboru IT. I díky tomu vstoupilo Kerio na globální trh internetové telefonie s posláním pomáhat obchodním partnerům růst v jejich podnikání.

Gratuluji Martinovi k jeho povýšení a těším se, že budeme moci ještě více zužitkovat jeho marketingové schopnosti. Je přínosem nejen v regionu střední a východní Evropy, ale zároveň je uznávaným lídrem v rámci celosvětového marketingového týmu Kerio,“ řekl Dušan Vítek, vice president of worldwide marketing. „Martinovy zkušenosti z marketingu a obchodu byly zásadní pro úspěšný vstup Keria do prostoru IP PBX - VoIP telefonních ústředen.“

Před Keriem pracoval Martin Kaiser jako obchodní a marketingový ředitel ve společnosti Fujitsu Siemens Computers. Hovoří čtyřmi jazyky a získal titul BSBA v obchodu a marketingu na City University of Seattle.