Partnerský program Symantec vylepšen

10. 11. 2010. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Symantec)
Společnost Symantec vylepšila svůj partnerský program Symantec Partner Program. Ten by vám měl pomoci získat konkurenční výhodu, budovat pozici a zvýšit zisk. Založený je na specializacích, které definují odborné znalosti a zkušenosti partnerů v jednotlivých oblastech a trzích.

Symantec představil také pro region EMEA také další úroveň specializace Master a čtyři nové specializace, jejichž cílem je umožnit zvýšit přidanou hodnotu zákazníkům.

Specializovaní partneři získají výhodné obchodní podmínky, vyšší podporu prostřednictvím společného obchodního plánu, exkluzivní přístup ke zdrojům společnosti Symantec, lepší dostupnost a viditelnost u zákazníků i společnosti Symantec.

Kritériem pro zisk statusu Silver, Gold nebo Platinum bude specializace a úspěšnost v registračním systému příležitostí společnosti Symantec. Řada partnerů má kvalifikaci k některé ze specializací již nyní a to na základě akreditací, které získali jejich zaměstnanci. Dříve zaregistrované příležitosti se totiž do vylepšeného programu započítávají také. Partneři v regionu EMEA mají 12 měsíců na přechod na vylepšený program a splnění požadavků potřebných k udržení stávající partnerské úrovně.

Nová specializace Master se zaměřuje na investice do služeb

Symantec představil specializaci Master, novou kategorii v programu Symantec Partner Program určenou partnerům s hlubokými odbornými znalostmi v oblasti poskytování konzultačních služeb zákazníkům společnosti Symantec. Tato nová kategorie specializací je součástí poradenských služeb Symantec, které nabízí partnerům více možností pro splnění potřeb zákazníků, minimální konfrontaci prodejních kanálů a vytvoření dalších příležitostí pro prodeje licencí. Symantec uvede specializaci Master napříč všemi oblastmi svých řešení v dubnu 2011.

Nové specializace jsou přizpůsobené partnerským obchodním modelům
Specializace společnosti Symantec jsou určené pro partnery s hlubokými odbornými znalostmi daného řešení nebo segmentu trhu. Symantec Partner Program jim nabízí speciální podmínky, podporu a další výhody. Symantec představuje čtyři nové specializace – Enterprise Security, Data Protection, High Availability a Storage Management – a nyní tak nabízí celkem sedm specializací pro partnery v regionu EMEA. Koncem roku 2010 a začátkem roku 2011 k nim přibudou další tři.

• Specializace Enterprise Security je určena pro partnery, kteří úspěšně poskytují bezpečnostní řešení pro ochranu koncových bodů, e-mailů, webů, sítí a serverů, a využívají obchodní příležitosti vytvořené novými interními i externími IT hrozbami.

• Specializace Data Protection je určena pro partnery, kteří úspěšně poskytují efektivní řešení, která pomáhají chránit obchodní informace a systémy zákazníků, a využívají obchodní příležitosti vytvořené transformací velkých trhů.

• Specializace High Availability je určena pro partnery, kteří úspěšně pomáhají zákazníkům chránit jejich aplikace a data proti neplánovaným prostojům, a využívají nové obchodní příležitosti v oblasti virtualizace serverů.

• Specializace Storage Management Availability je určena pro partnery, kteří úspěšně poskytují řešení pro správu narůstajícího množství dat a zlepšují využití úložišť a využívají nové obchodní příležitosti vytvořené dramatickým nárůstem dat.

„V rámci partnerských kanálů se v regionu EMEA změnila řada věcí, zejména v oblasti služeb s přidanou hodnotou, specializace trhu a obchodu,“ říká Jason Ellis, vicepresident, EMEA channel, small business and mid-market sales, Symantec Corp. „Vylepšený Symantec Partner Program z těchto změn vychází a nabízí našim partnerům více příležitostí a maximální zisky z investic do řešení společnosti Symantec.“