Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo

11. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo a TNS Aisa)
Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo v oblasti notebooků 67 %. V této kategorii je tak nejvíce známou značkou v České republice. Podpořená znalost notebooků Lenovo pak dosahuje téměř 90 %.

„Jak ukazují výsledky průzkumu, zlepšuje se průběžně nejen znalost značky Lenovo, ale také uživatelská zkušenost a loajalita k notebookům Lenovo napříč všemi věkovými kategoriemi, což nás velmi těší,“ řeklaLucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Lenovo i nadále patří mezi tři nejpoužívanější značky notebooků v České republice. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní. Velké množství uživatelů, kteří již vlastní notebooky Lenovo, je s jejich používáním velmi spokojeno a dokonce 76 % z nich by značku doporučilo svým přátelům a známým.

Ve srovnání s loňským rokem si Lenovo polepšilo ve spotřebitelských preferencích při výběru nového notebooku. Celkem 54 % respondentů spontánně označilo Lenovo jako první značku, o které při nákupu nového notebooku uvažují.

„Neustále inovujeme a rozšiřujeme produktové portfolio, abychom našim zákazníkům mohli nabídnout ta nejvýkonnější a nejmodernější zařízení. Letos jsme například představili novou generaci vybraných notebooků řady ThinkPad,“ doplnila Lucie Hajdová.

Průzkum povědomí o značce zpracovala pro společnost Lenovo agentura TNS Aisa. Proveden byl na reprezentativním vzorku 600 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

Podobné články

Globální prodej PC se v prvním čtvrtletí 2024 vrátil na předpandemickou úroveň

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle údajů společnosti IDC se celosvětový trh s osobními počítači po dvou letech poklesu vrátil v prvním čtvrtletí roku 2024 k růstu. Celkem se v tomto období prodalo 59,8 milionu PC, což představuje meziroční nárůst o 1,5 %. Čtěte více

Acer: notebooky Predator Helios Neo 14 a Nitro 16

21. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acer)
Společnost Acer rozšířila svou nabídku herních notebooků o dva modely Predator Helios Neo 14 a Nitro 16. Oba nabídnou nové procesory Intel Core Ultra s podporou umělé inteligence, kvalitními displeji, výkonnými grafickými kartami, spolehlivým chlazením a řadou dalších vlastností atraktivních pro hráče i tvůrce obsahu. Čtěte více

Microsoft představil „firemní“ edice počítačů Surface Pro 10 a Surface Laptop 6

9. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Microsoft představil své první počítače řady Surface s umělou inteligencí určené pro firemní segment: Surface Pro 10 for Business a Surface Laptop 6 for Business. Novinky disponují vlastnostmi a funkcemi důležitými pro firemní zákazníky, jako jsou adekvátní výkon, dlouhá výdrž baterie, široká konektivita, spolehlivé zabezpečení nebo odolné antireflexní displeje. Čtěte více
Chris Papaphotis, CEMA DPS Lead ve společnosti Microsoft

Chris Papaphotis (Microsoft): Pojďme zůstat společně v čele díky AI a nové vlně PC

5. 4. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Kolik počítačů v komerčním segmentu není připraveno na Windows 11 a kam směřuje vývoj umělé inteligence? Chris Papaphotis, CEMA DPS Lead ze společnosti Microsoft, s námi probral výhody nasazení operačního systému Windows 11. Detailně jsme se věnovali také umělé inteligenci v čele s Copiloty, AI asistenty, kteří se prolínají produkty Microsoftu. Čtěte více