Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo

11. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo a TNS Aisa)
Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo v oblasti notebooků 67 %. V této kategorii je tak nejvíce známou značkou v České republice. Podpořená znalost notebooků Lenovo pak dosahuje téměř 90 %.

„Jak ukazují výsledky průzkumu, zlepšuje se průběžně nejen znalost značky Lenovo, ale také uživatelská zkušenost a loajalita k notebookům Lenovo napříč všemi věkovými kategoriemi, což nás velmi těší,“ řeklaLucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Lenovo i nadále patří mezi tři nejpoužívanější značky notebooků v České republice. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní. Velké množství uživatelů, kteří již vlastní notebooky Lenovo, je s jejich používáním velmi spokojeno a dokonce 76 % z nich by značku doporučilo svým přátelům a známým.

Ve srovnání s loňským rokem si Lenovo polepšilo ve spotřebitelských preferencích při výběru nového notebooku. Celkem 54 % respondentů spontánně označilo Lenovo jako první značku, o které při nákupu nového notebooku uvažují.

„Neustále inovujeme a rozšiřujeme produktové portfolio, abychom našim zákazníkům mohli nabídnout ta nejvýkonnější a nejmodernější zařízení. Letos jsme například představili novou generaci vybraných notebooků řady ThinkPad,“ doplnila Lucie Hajdová.

Průzkum povědomí o značce zpracovala pro společnost Lenovo agentura TNS Aisa. Proveden byl na reprezentativním vzorku 600 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

Podobné články

IDC navzdory americkým clům vylepšilo prognózu prodeje PC

9. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Na základě výsledků z prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila společnost IDC prognózu prodeje osobních počítačů v letošním roce. Celosvětově by se tak mělo podle nejnovějších odhadů v roce 2025 prodat 274 milionů PC, což představuje meziroční nárůst o 4,1 %. Čtěte více

Trh s počítači vkročil do turbulentního roku 2025 s dobrými výsledky

14. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle průzkumu společnosti IDC vzrostly dodávky osobních počítačů v prvním čtvrtletí roku 2025 o 4,9 % oproti předchozímu roku. Celosvětově se prodalo 63,2 milionu zařízení. Při pohledu na aktuální dění je však zřejmé, že odvětví osobních počítačů bude s největší pravděpodobností letos čelit celé řadě obtíží. Čtěte více

IDC snížilo prognózu prodeje osobních počítačů pro následující období

3. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
V důsledku hrozícího zvyšování amerických cel a oslabení nálady na trzích (především u spotřebitelů), společnost IDC snížila svou prognózu celosvětového prodeje PC v následujícím období. Pro rok 2025 se počítá s růstem o 3,7 % (na 273 milionu zařízení), v dalších letech by pak měl trh vždy růst přibližně o jedno procento. Čtěte více

Prodej počítačů i tabletů zaznamená letos růst, vliv AI je však zatím minimální

10. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle nejnovější prognózy společnosti IDC letos vzroste celosvětový trh s osobními počítači a tablety o 3,8 % na 403,5 milionu kusů. Zatímco pozornost se především díky marketingu zaměřenému na zařízení s umělou inteligencí v kombinaci s blížícím se ukončením podpory systému Windows 10 ubírá hlavně k počítačům, v prodejích výsledky za tento rok ovládnou tablety. Čtěte více