Toshiba založila společnost pro produkty životního stylu a služby

18. 3. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Toshiba)
Toshiba vytvořila specializovanou organizaci Toshiba Lifestyle na podporu svých audiovizuálních produktů a domácích spotřebičů. Společnost zahájí provoz 1. dubna 2014, jako člen Toshiba Lifestyle Products & Services Group, obchodní skupiny odpovědné za Toshiba PC, TV a bílou techniku.

Dosud Toshiba Digital Products & Services Company fungovala jako společnost, která podporuje oblast audiovizuálních produktů. Očekává se, že integrace s odvětvím domácích spotřebičů Toshiba Home Appliances v nové společnosti Toshiba Group přispěje k optimalizaci nákladů v rámci oborů podnikání a zajistí efektivnější využití zdrojů a řízení například v oblasti lidských zdrojů a logistiky.

Výzkum a vývoj napříč byznysem Lifestyle Products & Services Group, včetně počítačů, budou rovněž začleněny do specializované organizace Digital Products & Services Company. Očekává se, že tento přístup podpoří inovace v rámci celých technologických a produktových řad a také vznik produktů s vysokou přidanou hodnotou.

Ve svých obchodních operacích se Toshiba Lifestyle bude zaměřovat na posílení zámořských prodejů, a to zejména na rozvíjejících se trzích včetně jihovýchodní Asie a Středního východu. Bude také směřovat prostředky do nových perspektivních oblastí, jako jsou inteligentní domácí spotřebiče a cloudové služby spojené s TV a bílou technikou v rámci sítí, a také do prodeje výrobků B2B v oblasti profesionálního využití monitorů.

Do budoucna bude Toshiba dále posilovat své podnikání v segmentu výrobků životního stylu a služeb tím, že vytvoří synergie prostřednictvím integrovaných operací v digitálních produktech a bílé technice a urychlí zavádění nových produktů a služeb, které využívají společný technologický základ.

Štítky: 
Toshiba