Staňte se partnery Kaspersky Lab, získejte řadu výhod a vydělejte více

7. 12. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
PR článek – Pokud se stanete partnery společnosti Kaspersky Lab, získáte řadu výhod pro své podnikání. Kromě možnosti prodávat širokou nabídku oceňovaných B2B produktů získáte zajímavé marže a další bonusy, přístup ke školením v češtině, marketingovou podporu a další benefity.

Kaspersky Lab je jednou z nejrychleji rostoucích firem zabývajících se kybernetickou bezpečností a vůbec největší, která je v soukromém vlastnictví. Společnost celosvětově zaměstnává přes 3 000 odborníků a její příjmy v roce 2014 činily 711 milionů dolarů. V současnosti má Kaspersky Lab 400 milionů uživatelů a 270 tisíc podnikových klientů.

Společnost Kaspersky Lab prodává výhradně prostřednictvím partnerské prodejní sítě, což vám, partnerům, přináší řadu výhod a benefitů.

Partnerský program

Partneři zaregistrovaní v partnerském programu získávají automaticky přístup k řadě výhod. Registrace je nezávazná a umožňuje si vše vyzkoušet na vlastní kůži. Pokud se vám bude dařit, můžete růst a postupovat na vyšší úrovně partnerství (ke kterým se váží další výhody a bonusy).

A jaké výhody partnerský program přináší? Jde zejména o zajímavé marže, bonusy a slevy, přístup ke školením v českém jazyce, marketingovou podporu či přístup k technickým a prodejním informacím (žhavou novinkou je také bezplatně poskytovaná technická podpora u distributora AT Computers).

Součástí partnerského programu je také možnost registrace obchodních případů nebo evidence starších prodejů včetně informací o končících licencích. Partnerská zóna se navíc neustále vyvíjí a přibývají zde další materiály a školení.

Úrovně partnerství

Registered Partners – jde o výchozí úroveň partnerství s přístupem k základním výhodám a možností komunikace se společností Kaspersky Lab.

Silver Partners – jde o vyšší úroveň s přístupem k širší nabídce zdrojů a dalším užitečným prodejním nástrojům.

Gold Partners – jde o třetí úroveň partnerství, která poskytuje širokou podporu. Partneři získávají výhody, jako je speciální logo nebo priorita v marketingovém plánování. Partneři jsou zároveň zařazeni do věrnostního programu, který je dalším benefitem. Informace o Gold Partnerech jsou navíc zveřejněny na českých webových stránkách společnosti Kaspersky Lab, aby vás mohli zákazníci snadněji vyhledat.

Platinum Partners – jde o nejvyšší úroveň partnerství, která přináší maximální podporu v oblasti prodejní, marketingové i technické. Partneři na této úrovni jsou považováni za ověřené poradce.

Produktové portfolio

Společnost Kaspersky Lab nabízí široké portfolio produktů pro firemní uživatele.

Pro zákazníky z řad SMB má Kaspersky Lab v nabídce software Kaspersky Small Office Security 4 a Kaspersky Total Security multi-device.

Firemním zákazníkům Kaspersky Lab přináší řešení, jako jsou Endpoint Security for Business, Total Security for Business či Targeted Security Solutions, které umožňují řešení přizpůsobit na míru individuálním potřebám zákazníka.

Dále nabídku společnosti Kaspersky Lab doplňují produkty pro zabezpečení mobilních zařízení, ochranu kritické infrastruktury, správu koncových bodů, zabezpečení virtualizace či vícevrstvou ochranu internetového a mobilního bankovnictví.

Aktuální promoakce

Díky právě probíhajícímu motivačnímu programu na podporu prodeje řešení Kaspersky Small Office Security 4 CZ (KSOS) získáte poukázky Tesco v hodnotě 2 500 korun při prodeji produktů nad 25000 korun nebo poukázky Tesco v hodnotě 5 000 korun při prodeji produktů nad 50 000 korun.

V další prodejní akci pak Kaspersky Lab k vybraným produktům nabízí rok ochrany zdarma. Akce se vztahuje na produkty Kaspersky Small Office Security 4, Kaspersky Endpoint Security for Business ve verzích Core a Select a Kaspersky Security for Mail Server. Podrobnosti získáte zde.

Nejméně do konce roku pak výrobce nabízí marži 35 % na celé své portfolio.

Štítky: 

Podobné články

Firmy pod palbou: každý desátý kybernetický útok byl závažný

29. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Podle anonymizovaných metadat, která dobrovolně poskytli uživatelé služby Kaspersky Managed Detection and Report (MDR), by asi jeden z deseti (9 %) včas zachycených kybernetických incidentů mohl způsobit vážné narušení provozu nebo neoprávněný přístup k aktivům zákazníka. Naprostá většina incidentů (72 %) byla středně závažná. Čtěte více

Sophos kupuje Braintrace

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Akvizicí společnosti Braintrace posiluje Sophos svůj adaptivní ekosystém kybernetické bezpečnosti o technologii pro detekci hrozeb a odezvu sítí. Braintrace poskytuje přehled o podezřelých vzorcích síťového provozu a doplňuje rychle rostoucí služby Managed Threat Response, Rapid Response a další technologie. Čtěte více

Každodenní zálohování je standardem

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acronis)
Téměř třetina českých a slovenských partnerů společnosti Acronis doporučuje svým zákazníkům zálohovat každou hodinu či raději kontinuálně. Čeští a slovenští partneři zároveň dle průzkumu registrují stále větší zájem o přesun zálohování do SaaS modelu. Čtěte více

Jaroslav Štusák (Kemp Flowmon): Přežije ten, kdo se přizpůsobí

27. 7. 2021. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
V loňském roce americká technologická firma Kemp akvírovala českou společnost Flowmon Networks, která pomáhá zajišťovat výkon a bezpečnost počítačových sítí. Co toto spojení přineslo, jak se společnosti daří a zda se změnilo něco pro zákazníky, o tom všem s námi hovořil Jaroslav Štusák, obchodní ředitel pro CEE ve společnosti Kemp Flowmon. Čtěte více