Řešení Avaya OneCloud (za)míří na Microsoft Azure

28. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avaya)
Rozšířené partnerství společností Avaya a Microsoft přinese organizacím více možností, jak zvýšit produktivitu a interakci se zákazníky. Na základě úspěchu řešení Avaya OneCloud Contact Center as a Service (CCaaS) poskytovaného na platformě Azure, nyní Avaya rozšiřuje své partnerství s Microsoftem o portfolio Avaya OneCloud.

Avaya OneCloud je platforma, jejímž úkolem je umožnit organizacím sestavovat jedinečné, modernizované a personalizované služby, které odpovídají neustále se měnícím potřebám jejich zákazníků a zaměstnanců. Organizace mohou rychleji zavádět nové služby a funkce do svých stávajících řešení a umožnit zaměstnancům, aby byli produktivnější při nových způsobech práce a překvapili a potěšili své zákazníky při každém kontaktu s nimi.

„Naše strategické partnerství se společností Microsoft je důležitým milníkem v naší pokračující transformaci ke cloudovému obchodnímu modelu,“ řekl David Austin, senior viceprezident pro strategii a aliance ve společnosti Avaya. „Celosvětový dosah společnosti Microsoft pomůže zajistit, aby naši společní zákazníci mohli rychle nasadit řešení Avaya OneCloud v libovolném cloudovém prostředí podle svého výběru, a to rychle, pružně a s konkurenceschopnými náklady. Pro zákazníky to představuje obrovskou příležitost urychlit jejich cestu do cloudu a pro společnost Avaya příležitost rozšířit dosah na trhu prostřednictvím společného prodejního úsilí s důvěryhodným partnerem.“

„Mnoho našich největších zákazníků si jako standard zvolilo komunikační řešení Avaya a nabídka Avaya OneCloud na platformě Microsoft Azure jim dává další příležitost, jak využít svých investic a zároveň urychlit migraci do cloudu,“ řekl Casey McGee, Vice President, Global ISV Partner Sales ve společnosti Microsoft. „Společně se snažíme pomáhat zákazníkům po celém světě transformovat jejich podnikání a urychlit digitální transformaci a migraci pracovních úloh. Jedná se o významnou příležitost, zejména pro zákazníky společnosti Microsoft, kteří přesouvají více pracovních úloh na Azure.“

„Stále více českých a slovenských podniků přesouvá svou IT infrastrukturu do cloudu a Microsoft Azure je přední cloudovou platformou, kterou k tomu využívají. Propojení našeho OneCloud portfolia s cloudem Microsoftu naplní očekávání i řady našich lokálních zákazníků, kterým umožní jednoduše a flexibilně implementovat zákaznické služby napříč celou řadou komunikačních kanálů a zařízení s využitím AI a dalších služeb v prostředí hybridního cloudu,“ řekl Zdeněk Staud, oblastní manažer pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Avaya.

Avaya získala status „co-sell ready“, což znamená, že bude přímo spolupracovat s prodejními týmy a partnery společnosti Microsoft na společných prodejních a poradenských projektech. Díky tomuto strategickému partnerství mohou zákazníci ještě snadněji těžit ze svých investic do technologií společnosti Microsoft a urychlit přesun komunikačních úloh a úloh kontaktních center do prostředí Azure.  

Kromě spolehlivosti a škálovatelnosti Microsoft Azure získají zákazníci Avaya CCaaS také přístup k výkonné technologii Contact Center AI od společnosti Nuance, která je integrována s řešením OneCloud. „Společné možnosti Microsoftu a Nuance poskytují zákazníkům společnosti Avaya flexibilitu při vytváření a poskytování inteligentních, personalizovaných a působivých interakcí se spotřebiteli, s dlouhodobou ochranou investic a kontrolou nad jejich daty,“ řekl Tony Lorentzen, senior viceprezident divize Intelligent Engagement Solutions společnosti Nuance, která je součástí Microsoftu.

Oznámení navazuje na dlouhodobý a stálý vztah společnosti Avaya s Microsoftem. Avaya, Microsoft a Nuance společně poskytují skutečnou integraci, která zahrnuje nejen samotnou aplikaci kontaktního centra, ale také základní komunikační platformy. Uživatelé řešení Avaya OneCloud CCaaS mají větší přehled o zákaznících prostřednictvím dat v CRM udržovaných v rámci řešení Dynamics 365 a využívají možnosti umělé inteligence od Microsoftu prostřednictvím Azure Cognitive Services. Ještě letos Avaya očekává další rozšíření řešení OneCloud CCaaS o integraci s aplikací Microsoft Teams, což zákazníkům umožní širší využití odborných znalostí a zkušeností celé organizace při obsluze zákazníků prostřednictvím kontaktního centra.

Podobné články

Jan Bureš, country leader CZ/SK ve Fujitsu

Jan Bureš (Fujitsu): Na éru AI jsme dobře připraveni

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Janem Burešem, country leaderem CZ/SK ve Fujitsu, jsme hovořili o nabídce společnosti pro oblast umělé inteligence. Na následujících řádcích se tak můžete seznámit s produkty a službami Fujitsu pro tento segment, ale i s přístupem společnosti k bezpečnosti dat nebo kooperací s dalšími dodavateli, a hlavně s partnery. Čtěte více

Platforma Circle od Zyxel Networks nově umožňuje účtování PAYG na základě využívaných služeb

4. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Společnost Zyxel Networks oznámila, že její platforma Circle pro správu předplatného nově podporuje online platby Pay as You Go, tj. pouze za skutečně využívané služby. Nový systém fakturace přináší uživatelům platformy Nebula snadnou správu předplatného a možnost jeho flexibilní změny dle aktuálních potřeb. Čtěte více

SAP představil novinky z oblasti suverénního cloudu a AI pro Evropu

4. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Společnost SAP oznámila nový komplexní přístup k digitální suverenitě a inovacím v oblasti umělé inteligence. Rozšířené možnosti portfolia SAP Sovereign Cloud poskytují evropským zákazníkům přístup k technologické infrastruktuře včetně SAP Cloud Infrastructure a SAP Sovereign Cloud On-Site. Čtěte více

MasterDC získal nejvyšší bezpečnostní úroveň cloudu

7. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: MasterDC)
Český poskytovatel hostingových a cloudových řešení MasterDC byl zapsán do oficiálního katalogu poskytovatelů cloud computingu České republiky v eGovernment Cloudu na bezpečnostní úrovni 3 (vysoká). Tento status potvrzuje vysokou míru důvěryhodnosti a bezpečnosti, kterou společnost poskytuje svým zákazníkům – včetně organizací ze státní správy a kritické infrastruktury. Čtěte více