Řešení Avaya OneCloud (za)míří na Microsoft Azure

28. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avaya)
Rozšířené partnerství společností Avaya a Microsoft přinese organizacím více možností, jak zvýšit produktivitu a interakci se zákazníky. Na základě úspěchu řešení Avaya OneCloud Contact Center as a Service (CCaaS) poskytovaného na platformě Azure, nyní Avaya rozšiřuje své partnerství s Microsoftem o portfolio Avaya OneCloud.

Avaya OneCloud je platforma, jejímž úkolem je umožnit organizacím sestavovat jedinečné, modernizované a personalizované služby, které odpovídají neustále se měnícím potřebám jejich zákazníků a zaměstnanců. Organizace mohou rychleji zavádět nové služby a funkce do svých stávajících řešení a umožnit zaměstnancům, aby byli produktivnější při nových způsobech práce a překvapili a potěšili své zákazníky při každém kontaktu s nimi.

„Naše strategické partnerství se společností Microsoft je důležitým milníkem v naší pokračující transformaci ke cloudovému obchodnímu modelu,“ řekl David Austin, senior viceprezident pro strategii a aliance ve společnosti Avaya. „Celosvětový dosah společnosti Microsoft pomůže zajistit, aby naši společní zákazníci mohli rychle nasadit řešení Avaya OneCloud v libovolném cloudovém prostředí podle svého výběru, a to rychle, pružně a s konkurenceschopnými náklady. Pro zákazníky to představuje obrovskou příležitost urychlit jejich cestu do cloudu a pro společnost Avaya příležitost rozšířit dosah na trhu prostřednictvím společného prodejního úsilí s důvěryhodným partnerem.“

„Mnoho našich největších zákazníků si jako standard zvolilo komunikační řešení Avaya a nabídka Avaya OneCloud na platformě Microsoft Azure jim dává další příležitost, jak využít svých investic a zároveň urychlit migraci do cloudu,“ řekl Casey McGee, Vice President, Global ISV Partner Sales ve společnosti Microsoft. „Společně se snažíme pomáhat zákazníkům po celém světě transformovat jejich podnikání a urychlit digitální transformaci a migraci pracovních úloh. Jedná se o významnou příležitost, zejména pro zákazníky společnosti Microsoft, kteří přesouvají více pracovních úloh na Azure.“

„Stále více českých a slovenských podniků přesouvá svou IT infrastrukturu do cloudu a Microsoft Azure je přední cloudovou platformou, kterou k tomu využívají. Propojení našeho OneCloud portfolia s cloudem Microsoftu naplní očekávání i řady našich lokálních zákazníků, kterým umožní jednoduše a flexibilně implementovat zákaznické služby napříč celou řadou komunikačních kanálů a zařízení s využitím AI a dalších služeb v prostředí hybridního cloudu,“ řekl Zdeněk Staud, oblastní manažer pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Avaya.

Avaya získala status „co-sell ready“, což znamená, že bude přímo spolupracovat s prodejními týmy a partnery společnosti Microsoft na společných prodejních a poradenských projektech. Díky tomuto strategickému partnerství mohou zákazníci ještě snadněji těžit ze svých investic do technologií společnosti Microsoft a urychlit přesun komunikačních úloh a úloh kontaktních center do prostředí Azure.  

Kromě spolehlivosti a škálovatelnosti Microsoft Azure získají zákazníci Avaya CCaaS také přístup k výkonné technologii Contact Center AI od společnosti Nuance, která je integrována s řešením OneCloud. „Společné možnosti Microsoftu a Nuance poskytují zákazníkům společnosti Avaya flexibilitu při vytváření a poskytování inteligentních, personalizovaných a působivých interakcí se spotřebiteli, s dlouhodobou ochranou investic a kontrolou nad jejich daty,“ řekl Tony Lorentzen, senior viceprezident divize Intelligent Engagement Solutions společnosti Nuance, která je součástí Microsoftu.

Oznámení navazuje na dlouhodobý a stálý vztah společnosti Avaya s Microsoftem. Avaya, Microsoft a Nuance společně poskytují skutečnou integraci, která zahrnuje nejen samotnou aplikaci kontaktního centra, ale také základní komunikační platformy. Uživatelé řešení Avaya OneCloud CCaaS mají větší přehled o zákaznících prostřednictvím dat v CRM udržovaných v rámci řešení Dynamics 365 a využívají možnosti umělé inteligence od Microsoftu prostřednictvím Azure Cognitive Services. Ještě letos Avaya očekává další rozšíření řešení OneCloud CCaaS o integraci s aplikací Microsoft Teams, což zákazníkům umožní širší využití odborných znalostí a zkušeností celé organizace při obsluze zákazníků prostřednictvím kontaktního centra.

Podobné články

Jan Bureš, country leader CZ/SK ve Fujitsu

Jan Bureš (Fujitsu): Na éru AI jsme dobře připraveni

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Janem Burešem, country leaderem CZ/SK ve Fujitsu, jsme hovořili o nabídce společnosti pro oblast umělé inteligence. Na následujících řádcích se tak můžete seznámit s produkty a službami Fujitsu pro tento segment, ale i s přístupem společnosti k bezpečnosti dat nebo kooperací s dalšími dodavateli, a hlavně s partnery. Čtěte více

AWS rozjíždí evropský AWS European Sovereign Cloud

11. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AWS)
Společnost Amazon Web Services oznámila vznik nezávislé evropské správní struktury pro AWS European Sovereign Cloud. Zároveň v Evropě vzniká i dedikované bezpečnostní operační centrum a nová mateřská společnost, která se bude řídit místní legislativou a povedou ji Evropané. Čtěte více

Cloudové úložiště záloh je favoritem pro 62 % firem

30. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acronis)
Čeští a slovenští partneři společnosti Acronis uvedli, že pokud jejich zákazníci využívají ke svému zálohování úložiště mimo firmu, 62 % podniků již preferuje cloudové úložiště. Nicméně průzkum také ukázal, že významné procento organizací stále nedodržuje u svých zálohovacích procesů základní pravidlo 3-2-1, čímž se vystavují potenciálně fatálním problémům. Čtěte více

Synology představilo atraktivní novinky pro správu dat

26. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Synology)
Společnost Synology představila na veletrhu COMPUTEX 2025 své novinky, mezi které spadají podniková úložiště PAS7700 typu all-flash, řešení DP7200 pro ochranu dat řady ActiveProtect, cloud C2 Surveillance specializovaný na videodohled, nástroje pro zvýšení týmové produktivity ChatPlus a Meet i domácí soukromý cloud BeeStation Plus. Čtěte více