Řešení Avaya OneCloud (za)míří na Microsoft Azure

28. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avaya)
Rozšířené partnerství společností Avaya a Microsoft přinese organizacím více možností, jak zvýšit produktivitu a interakci se zákazníky. Na základě úspěchu řešení Avaya OneCloud Contact Center as a Service (CCaaS) poskytovaného na platformě Azure, nyní Avaya rozšiřuje své partnerství s Microsoftem o portfolio Avaya OneCloud.

Avaya OneCloud je platforma, jejímž úkolem je umožnit organizacím sestavovat jedinečné, modernizované a personalizované služby, které odpovídají neustále se měnícím potřebám jejich zákazníků a zaměstnanců. Organizace mohou rychleji zavádět nové služby a funkce do svých stávajících řešení a umožnit zaměstnancům, aby byli produktivnější při nových způsobech práce a překvapili a potěšili své zákazníky při každém kontaktu s nimi.

„Naše strategické partnerství se společností Microsoft je důležitým milníkem v naší pokračující transformaci ke cloudovému obchodnímu modelu,“ řekl David Austin, senior viceprezident pro strategii a aliance ve společnosti Avaya. „Celosvětový dosah společnosti Microsoft pomůže zajistit, aby naši společní zákazníci mohli rychle nasadit řešení Avaya OneCloud v libovolném cloudovém prostředí podle svého výběru, a to rychle, pružně a s konkurenceschopnými náklady. Pro zákazníky to představuje obrovskou příležitost urychlit jejich cestu do cloudu a pro společnost Avaya příležitost rozšířit dosah na trhu prostřednictvím společného prodejního úsilí s důvěryhodným partnerem.“

„Mnoho našich největších zákazníků si jako standard zvolilo komunikační řešení Avaya a nabídka Avaya OneCloud na platformě Microsoft Azure jim dává další příležitost, jak využít svých investic a zároveň urychlit migraci do cloudu,“ řekl Casey McGee, Vice President, Global ISV Partner Sales ve společnosti Microsoft. „Společně se snažíme pomáhat zákazníkům po celém světě transformovat jejich podnikání a urychlit digitální transformaci a migraci pracovních úloh. Jedná se o významnou příležitost, zejména pro zákazníky společnosti Microsoft, kteří přesouvají více pracovních úloh na Azure.“

„Stále více českých a slovenských podniků přesouvá svou IT infrastrukturu do cloudu a Microsoft Azure je přední cloudovou platformou, kterou k tomu využívají. Propojení našeho OneCloud portfolia s cloudem Microsoftu naplní očekávání i řady našich lokálních zákazníků, kterým umožní jednoduše a flexibilně implementovat zákaznické služby napříč celou řadou komunikačních kanálů a zařízení s využitím AI a dalších služeb v prostředí hybridního cloudu,“ řekl Zdeněk Staud, oblastní manažer pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Avaya.

Avaya získala status „co-sell ready“, což znamená, že bude přímo spolupracovat s prodejními týmy a partnery společnosti Microsoft na společných prodejních a poradenských projektech. Díky tomuto strategickému partnerství mohou zákazníci ještě snadněji těžit ze svých investic do technologií společnosti Microsoft a urychlit přesun komunikačních úloh a úloh kontaktních center do prostředí Azure.  

Kromě spolehlivosti a škálovatelnosti Microsoft Azure získají zákazníci Avaya CCaaS také přístup k výkonné technologii Contact Center AI od společnosti Nuance, která je integrována s řešením OneCloud. „Společné možnosti Microsoftu a Nuance poskytují zákazníkům společnosti Avaya flexibilitu při vytváření a poskytování inteligentních, personalizovaných a působivých interakcí se spotřebiteli, s dlouhodobou ochranou investic a kontrolou nad jejich daty,“ řekl Tony Lorentzen, senior viceprezident divize Intelligent Engagement Solutions společnosti Nuance, která je součástí Microsoftu.

Oznámení navazuje na dlouhodobý a stálý vztah společnosti Avaya s Microsoftem. Avaya, Microsoft a Nuance společně poskytují skutečnou integraci, která zahrnuje nejen samotnou aplikaci kontaktního centra, ale také základní komunikační platformy. Uživatelé řešení Avaya OneCloud CCaaS mají větší přehled o zákaznících prostřednictvím dat v CRM udržovaných v rámci řešení Dynamics 365 a využívají možnosti umělé inteligence od Microsoftu prostřednictvím Azure Cognitive Services. Ještě letos Avaya očekává další rozšíření řešení OneCloud CCaaS o integraci s aplikací Microsoft Teams, což zákazníkům umožní širší využití odborných znalostí a zkušeností celé organizace při obsluze zákazníků prostřednictvím kontaktního centra.

Podobné články

ArrowSphere Cloud rozšířil nabídku řízených služeb o řešení Cloud Object Storage for Backup

25. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Arrow ECS)
Společnost Arrow Electronics spustila řešení Arrow Cloud Object Storage for Backup. Nová služba založená na IBM Cloud je vytvořena tak, aby podporovala rostoucí potřeby na ochranu dat zejména u podniků fungujících digitálně. Čtěte více

Výhled IT prodejního kanálu na rok 2024 a dále

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eaton)
Navzdory přetrvávajícím problémům vykazuje světový trh s IT po třech letech nepříznivých okolností známky oživení. Předpokládá se, že v roce 2024 vzrostou celosvětové dodávky osobních počítačů o osm procent a o stejné procento se zvýší i výdaje na IT oproti předchozímu roku. Co tedy bude toto oživení trhu znamenat pro IT prodejní kanál v nadcházejících měsících? Čtěte více

CNAPP aneb řízení kybernetické bezpečnosti v době multicloudové

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Anect)
Většina firem v Česku již alespoň část svých systémů či aplikací provozuje v cloudu. Ať už jde o kombinaci privátního a veřejného cloudu, nebo více komerčních dodavatelů. Tento trend bude nadále posilovat, vedle mnoha výhod ale zároveň zvyšuje i nároky na komplexní zabezpečení firemního provozu. Proto se v poslední době stále častěji skloňuje zkratka CNAPP. Čtěte více

Hewlett Packard Enterprise integruje GenAI do platformy Aruba Networking Central

4. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
Hostované řešení na cloudové platformě HPE GreenLake získává nové funkce využívající velké jazykové modely (LLM) přinášející optimalizaci a predikci síťového provozu, čímž posouvá správu sítí na novou úroveň. O službu HPE Aruba Networking Central již rozšířila svou nabídku např. společnost Verizon Business. Čtěte více