LG se (z)reorganizuje, aby mohlo rychleji reagovat na změny na trhu

1. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG )
Společnost LG Electronics (LG) oznámila řadu organizačních změn. Jejich cílem je především rychlejší transformace této globální značky spotřební elektroniky a spotřebičů na společnost, která bude schop-na lépe čelit nadcházejícímu roku. Hlavním motem změn je pak přeměna výzev na příležitosti.

Mezi chystané kroky patří větší důraz na zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím posílení inovací, které šetří výrobní náklady. Toho chce LG dosáhnout přeměnou své digitální strategie. Společnost ale také plánuje vytvoření multifunkčního centra pro řízení kvality, založení inovačního centra v Severní Americe, posílení výzkumu a vývoje ve všech divizích nebo vytvoření zcela nové divize pro robotiku ve společnosti Business Solutions Company.

Jednou z nejdůležitějších změn je předání řízení ve společnosti Home Appliance & Air Solutions. Z pozice generálního ředitele odchází Dan Song, který se této role ujal na konci roku 2016 a společnost předává silnější, než kdy byla. Pod vedením zkušeného sedmatřicetiletého manažera zaznamenala divize domácích spotřebičů a klimatizací nejvyšší prodejní čísla v historii, stejně jako sehrála klíčovou roli v rekordních hospodářských výsledcích společnosti LG v letošním roce. Novým ředitelem největší divize LG se stává Lyu Jae-cheol (32), který od roku 2016 působí na vedoucí pozici v Living Appliance Business.

Mezi hlavní priority LG patří zvyšování zákaznické hodnoty, ještě větší důraz na kontrolu kvality, ale také podpora oblastí, jako jsou inovace, výzkum a vývoj a robotika. Důraz ale bude kladen také na vytváření dalších příležitostí, které povedou k posílení konkurenceschopnosti a kreativnímu myšlení a společnost lépe připraví na budoucí turbulentní změny na trhu. Aby mělo jak vedení, tak i zaměstnanci přímou odpovědnost za růst v jednotlivých kategoriích, bude největší společnost LG Home Appliance & Air Solution rozdělena na více divizí. Pod H&A Living Appliance Business vzniknou samostatné divize pro lednice a sušičky, zatímco Air Solutions Business získá samostatnou divizi System Air Conditioner pro klimatizace. Mezi další nové iniciativy patří vznik kreativní laboratoře Disruptive Technology Innovation Lab a kreativně-inovační laboratoře Disruptive Product Innovation Lab, které kombinují prvky výzkumu a vývoje s budoucím plánováním produktů.

Ve výzkumném centru pro materiály a zařízení Materials & Device Advanced Research Center vznikne nová laboratoř pro displeje s názvem New Display Lab. Jde o zařízení, které bude spadat přímo pod generálního ředitele nových technologií a zaměří se na zrychlení vývoje technologie Micro LED. Mezi další úkoly generálního ředitele pro technologie je zřízení laboratoře iLab. Jejím hlavním cílem bude vývoj kreativních technologií, a protože bude řízena na principech startupů, uvedení těchto technologií na trh by mělo být mnohem rychlejší, než je v rámci velkých společností obvyklé. Mezi významné novinky dále patří zřízení severoamerického inovačního centra, které bude mít za úkol hledat a prosazovat nové obchodní příležitosti. Hlavní strategická kancelář LG pak otevře obchodní inkubátor Business Incubation Center, jenž bude nové nápady proměňovat do obchodních příležitostí.

Aby mohla společnost LG lépe reagovat na měnící se potřeby zákazníků, otevře laboratoř zaměřenou na spotřebitelskou zkušenost s názvem Customer eXperience (CX), jež bude podřízena přímo generálnímu řediteli. Laboratoř CX si vypůjčí některé aspekty z designové laboratoře Advanced Design Lab a bude studovat, jaký vliv má design produktů na to, jak je spotřebitelé používají.

Všechny změny začínají platit od 1. prosince 2020, propagační akce pak začnou 1. ledna 2021.

Štítky: 
Ze světa firem, LG Electronics

Podobné články

Dan Dery, viceprezident pro globální produkty společnosti Motorola

Technologické předpovědi společnosti Motorola

4. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Zdá se, že rok 2021 bude vzrušující a naplněný množstvím nových trendů, technologií a inovací. Chování spotřebitelů se neustále vyvíjí a technologické společnosti přehodnotily své zaměření na nadcházející rok. Své hlavní předpovědi o tom, co můžeme letos očekávat, sepsal viceprezident pro globální produkty společnosti Motorola Dan Dery. Čtěte více

Epson získal ocenění BLI Winter 2021 Pick a cenu za výjimečný přínos

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Společnost Epson obdržela hned tři ceny BLI Winter 2021 Pick a získala také ocenění za výjimečný přínos, které udílí přední světový poskytovatel testovacích služeb a analytických informací v oblasti zobrazování dokumentů Keypoint Intelligence. Čtěte více

ČTÚ spustil srovnávač cen a kvality volání, SMS, internetu a dalších služeb

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČTÚ)
Český telekomunikační úřad 1. března 2021 spustil srovnávací nástroj cen a kvality služeb elektronických komunikací. Spotřebitel může porovnat ceny a parametry mobilního volání, SMS, dat a mobilního internetu. Od dubna přibydou k porovnání služby volání v pevném místě, internetu v pevném místě a placené televize. Čtěte více

SMB společnosti ohrožují nové spamové a phishingové techniky

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Podle společnost GFI Software jsou malé a střední firmy (SMB) ohroženy stále sofistikovanějšími e-mailovými útoky, které využívají nových spamových a phishingových technik. Phishingové e-maily podle analýzy nedokáže rozpoznat 91 % běžných uživatelů. Čtěte více