Kerio: Nejlepší prodejci roku 2011 v ČR a SR

17. 1. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Společnost Kerio Technologies vyhlásila z řad svých partnerů nejlepší prodejce roku 2011. Deset ocenění bylo uděleno resellerům z České a Slovenské republiky a to ve třech kategoriích: The Best Kerio Reseller 2011, Skokan roku 2011 a Nováček roku 2011.

První titul náleží společnostem s největším obratem, druhá kategorie oslavuje prodejce s největším percentuálním nárůstem v tržbách za období posledních 12 měsíců a titul Nováček roku vzdává čest nejlepšímu z nových prodejců roku 2011.

Vítězi v kategorii The Best Kerio Reseller v České republice se v tomto pořadí staly společnosti Comes, AutoCont CZ, Regionální centrum Praha a Cheops. Společnost Comes navíc se svým 161procentním nárůstem v tržbách oproti roku 2010 získala titul Skokan roku 2011. NetAdmin se díky úspěšnému nasazení služby SaaS pro Kerio Connect může pochlubit titulem Nováček roku 2011.

„Těší nás, že jsme titul nejlepšího prodejce Kerio obhájili i letos,“ řekl David Maršík, obchodní ředitel společnosti Comes, která tento titul získala již popáté za sebou. „Není to ale jen díky tomu, že produkty Kerio jsou kvalitní a naši zákazníci jsou s nimi spokojeni, ale je to i proto, že účast v Partnerském programu Kerio nám poskytuje velké množství obchodních a marketingových nástrojů k úspěšné propagaci a prodeji“.

Na Slovensku získaly titul nejlepších prodejců společnosti Štor CAD Computers, JKC a Versity. Skokan roku 2011 byl udělen firmě Štor CAD Computers, která v tržbách prokázala 200procentní nárůst oproti roku 2010. Titul Nováček roku náleží společnosti TOP Servis IT.

„So spoločnosťou Kerio sme sa rozhodli spolupracovať pretože ich  produkty nás zaujali svojou kvalitou, a to hlavne stabilitou, jednoduchou inštaláciou a správou, intuitívnym prostredím,“ řekl Ladislav Líška, technický ředitel společnosti Štor CAD Computers a dodal: „Produkty flexibilne reagujú na požiadavky doby a sú multiplatformové. Vynikajúci pomer cena/výkon. Uspeli sme paradoxne vďaka celosvetová kríze, pretože naši zákazníci sa snažia zvýšiť svoju  efektivitu, konkurencie schopnosť a popritom znížiť náklady".