Genius: nový servisní partner pro ČR a SR

14. 9. 2010. (redaktor: Martin Bartolšic, zdroj: )
Tchajwanská společnost Genius si vybrala jako servisního partnera v ČR a na Slovensku společnost FixIT. Genius nabídne zákazníkům prostřednictvím nového partnera významně kvalitnější servisní podporu.
 

FixIT bude doplňovat snahu lokálních distributorů značky o co nejširší uplatnění produktů Geniusu v České a Slovenské republice. FixIT působí jako end-to-end servisní partner pro několik významných výrobců IT a spotřební elektroniky a je činná na českém, slovenském, polském a maďarském trhu. Poskytuje zákaznický servis, řešení technické podpory, úplné vyřízení RMA procesu, opravy a péči o zákazníky.

FixIT bude poskytovat servisní podporu pro kompletní produktovou nabídku značky Genius, jež zahrnuje digitální a webové kamery, myši, klávesnice, náhlavní soupravy, reproduktory, sestavy pro domácí kino, fotorámečky, MP3 přehrávače, tablety, herní periferie atd. Díky partnerství s FixIT se uvolní ruce lokálním distributorům, kteří se budou moci více zaměřit na prodej produktů Geniusu. Profitovat z toho budou i zákazníci, kteří již nemusí při nákupu produktů Genius přemýšlet o kvalitě značkového servisu.

Při reklamaci zašlou dealeři vadný produkt do servisního střediska FixIT prostřednictvím libovolné přepravní služby nebo jej předají osobně a během 10 až 15 pracovních dní obdrží produkt zpět. V případě nejasností mohou dealeři kontaktovat své distributory. Kompletní RMA procedury včetně kontaktů na podporu jsou k dispozici na adrese:

 www.fixit-service.com/genius

Další kontakty na servisní středisko FixIT:

email: genius@cz.fixit-service.com - pro české zákazníky

email: genius@sk.fixit-service.com - pro slovenské zákazníky

Telefon:

Česká republika: +420 226259864

Slovensko: +421 220510491