Dell v ČR spustil podporu Premium Support pro počítače a tablety

10. 5. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell)
Díky službě Premium Support se mohou zákazníci obracet na techniky kdykoliv a kdekoliv na světě. Nová služba jim také zajistí celodenní servis s dálkovou diagnostikou a proaktivní automatizovanou technologii podpory pro počítače a tablety.

Služba, která byla donedávna dostupná pouze ve Spojených státech amerických a Kanadě, je nyní k dispozici v dalších zemích v Asii a Tichomoří, na Středním východě, v Evropě, Africe a Latinské Americe. Premium Support pro počítače a tablety přichází s podporou technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru a uživatele na ně proaktivně upozorňuje. Technologie SupportAssist dokonce technikům umožňuje pracovat na řešení problému s předstihem, tedy dříve, než se o něm dozví sám zákazník.

Nejdůležitější vlastnosti Premium Support:

  • telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně sedm dní v týdnu;
  • na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů;
  • jeden zdroj s odbornými radami ohledně hardwaru i softwaru;
  • proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist;
  • komplexní podpora předinstalovaných softwarových aplikací, jako jsou Microsoft Office, Explorer, Outlook apod.;
  • asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.

Dostupnost

Premium Support je v současné době k dispozici pro zařízení Dell Inspiron a Alienware. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. července. Podpora bude v průběhu letošního roku k dostání i ve vybraných maloobchodních prodejnách.

Podobné články

Intel Vision 2024: Gaudi 3 a další novinky ze světa umělé inteligence

12. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Intel)
Na konferenci Vision 2024 společnost Intel svým partnerům a zákazníkům představila nejdůležitější produktové novinky a technologické pokroky ze světa umělé inteligence pro firmy. Mezi největší inovace patří AI akcelerátor Gaudi 3, podniková AI řešení s novými funkcemi a možnostmi nebo škálovatelné end-to-end systémy založené na otevřeném ekosystému pro různé typy podniků. Čtěte více

Google Find My Device umožní lokalizovat ztracenou elektroniku

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Google)
Společnost Google spustila dlouho očekávanou funkci Find My Device, kterou poprvé ohlásila již na své loňské vývojářské konferenci. Technologie využívá sdílenou síť tvořenou miliardami zařízení se systémem Android a funkčně odpovídá možnostem podobných služeb společností Apple a Tile. Aktuálně je služba dostupná v USA a Kanadě, zbytek světa by měl brzy následovat. Čtěte více

TD SYNNEX bude ve svých skladech držet repasované produkty Cisco Refresh

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX vychází vstříc rostoucí poptávce po udržitelných řešeních v oblasti IT. Nově bude držet repasovaná zařízení s certifikací Cisco Refresh přímo ve svých evropských skladech. A to včetně českého skladu v Boru u Tachova, který je největším logistickým centrem distributora v Evropě. Cirkulární produkty tak budou připraveny k okamžité expedici. Čtěte více

Huawei v Berlíně představil špičková řešení pro oblast optických sítí

8. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Jaká proměna čeká internetové připojení v příštích letech? To si mohli prohlédnout návštěvníci konference FTTH 2024 v Berlíně, která představila internet budoucnosti jako zelený, ultraširokopásmový a inteligentní. Inovativní řešení, která mají uspokojit stále náročnější požadavky na internetové připojení, představila na konferenci také společnost Huawei. Čtěte více