Dell spustil podporu ProSupport Plus pro PC a tablety
„Náš výzkum prokázal, že IT experti stráví zhruba 80 % svého času rutinní prací a podporou. Na přípravu strategií, které by mohly posunout jejich podnikání vpřed, jim zbývá pouhých 20 %,“ řekl Rob Brothers, ředitel výzkumu v IDC. „ProSupport Plus s proaktivním monitoringem a prediktivní analýzou umožňuje podnikům další rozvoj. V oblasti podpory zvolil Dell správnou cestu, když svou technologii rozšířil z datových center na koncová zařízení.“
„Po ředitelích a IT manažerech se chce, aby z mála udělali maximum. To pro ně znamená nekonečný seznam nedokončených projektů, které musejí řešit,“ řekl Douglas Schmitt, viceprezident Global Support and Deployment v Dellu. „Díky ProSupport Plus pro PC a tablety můžeme zákazníkům nabídnout proaktivní podporu pro datová centra i koncová zařízení. Svůj čas tak mohou věnovat věcem, na kterých záleží daleko více.“
S rostoucím tlakem na rozpočty firem pomáhá služba zákazníkům a obchodním partnerům šetřit čas. Dell ProSupport Plus kombinuje vše, co zákazník potřebuje do jediné nabídky, která zahrnuje:
- nepřetržitý prioritní přístup k ProSupport technikům;
- automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí událostí díky monitorovací technologii Dell SupportAssist;
- samoobslužnou správu v případě potřeby technického zásahu a expedici dílů přes portál Dell TechDirect, mobilní aplikaci nebo API;
- pracovní postupy pro podporované případy, které zajistí jak zákazníkům, tak technikům partnerů proaktivní a prediktivní podporu ve spolupráci s Dellem;
- opravu v případě polití a elektrického výboje;
- ponechání pevného disku po jeho výměně;
- dedikovaného technického zástupce, který je hlavní kontaktní osobou pro řešení problémů a poskytuje měsíční reporty zákazníkům s více než tisíci ProSupport Plus systémy.