Bezobslužná elektronická recepce zjednoduší správu návštěv a sníží náklady

27. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Securitas)
Úkolem samoobslužné elektronické recepce je nahradit personál tam, kde jeho přítomnost není dlouhodobě efektivní. Tzv. eRecepce zvládne zajistit například hladký chod odbavení a předregistrace návštěv, vydávání karet RFID nebo jednoduchého proškolení.

„Naše eRecepce může pomoci tam, kde se firmy potýkají s nedostatkem zaměstnanců, vysokými náklady na provoz recepce nebo chtějí z důvodu protiepidemických opatření snížit riziko nákazy. Řešení spojuje návštěvní i informační systém, a zvládne tak široké spektrum úkolů,“ řekl Jan Huml, technický ředitel SECURITAS ČR. Jednoduché minimalistické provedení eRecepce lze designem přizpůsobit charakteru budovy či konkrétní společnosti.

Součástí kiosku jsou čtečka dokladů i podpisový tablet

K úlohám, které lze eRecepci svěřit, patří mimo jiné i čtení dokladů, evidence podpisů, tisk potvrzení či vydávání karet RFID a QR kódů. V informačním systému pak zařízení zvládne seznámit návštěvníky s pravidly bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochranou (PO), a to včetně jednoduchého proškolení a bezpečnostního dotazníku. V případě potřeby lze integrovat také zobrazení plánu budovy a polohu jednotlivých kanceláří nebo zasedacích místností. Zaměstnanci pak ocení informace o aktuálních benefitech nebo stavu zaměstnaneckého konta.

Kiosek eRecepce lze uzpůsobit nejenom designem, ale i funkcemi dle požadavků zákazníka. Jeho hlavní výhodou je rychlé, samoobslužné, bezpečné a bezkontaktní odbavení osob, což s sebou nese finanční úsporu a spolehlivý nepřetržitý provoz ve dne v noci. „V případě, že má návštěvník požadavek nad rámec automatických funkcí eRecepce, může z kiosku zavolat sdílenému dispečerovi. Operátor se v takovém případě v živém náhledu zobrazí na monitoru a zajistí vše potřebné,“uzavřel Jan Huml.

Podobné články

Dan Dery, viceprezident pro globální produkty společnosti Motorola

Technologické předpovědi společnosti Motorola

4. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Zdá se, že rok 2021 bude vzrušující a naplněný množstvím nových trendů, technologií a inovací. Chování spotřebitelů se neustále vyvíjí a technologické společnosti přehodnotily své zaměření na nadcházející rok. Své hlavní předpovědi o tom, co můžeme letos očekávat, sepsal viceprezident pro globální produkty společnosti Motorola Dan Dery. Čtěte více

SMB společnosti ohrožují nové spamové a phishingové techniky

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Podle společnost GFI Software jsou malé a střední firmy (SMB) ohroženy stále sofistikovanějšími e-mailovými útoky, které využívají nových spamových a phishingových technik. Phishingové e-maily podle analýzy nedokáže rozpoznat 91 % běžných uživatelů. Čtěte více

Epson získal ocenění BLI Winter 2021 Pick a cenu za výjimečný přínos

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Společnost Epson obdržela hned tři ceny BLI Winter 2021 Pick a získala také ocenění za výjimečný přínos, které udílí přední světový poskytovatel testovacích služeb a analytických informací v oblasti zobrazování dokumentů Keypoint Intelligence. Čtěte více

ČTÚ spustil srovnávač cen a kvality volání, SMS, internetu a dalších služeb

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČTÚ)
Český telekomunikační úřad 1. března 2021 spustil srovnávací nástroj cen a kvality služeb elektronických komunikací. Spotřebitel může porovnat ceny a parametry mobilního volání, SMS, dat a mobilního internetu. Od dubna přibydou k porovnání služby volání v pevném místě, internetu v pevném místě a placené televize. Čtěte více