Barvičky mají pro HP a uživatele důležitou roli

26. 8. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Nedávno jsme vás informovali o výzkumu HP, z nějž plyne, že barvy v dokumentu mají stěžejní vliv na rozhodování osob. Z výzkumu HP dále vychází a přináší softwarové nástroje, které mají barevně ulehčit rozhodování.

HP pomáhá organizacím spravovat a řídit návratnost investic při využívání barev v tištěných a digitálních materiálech pomocí širokého sortimentu softwaru a nástrojů pro řízení, které jsou určeny pro velké společnosti i pro malé a střední podniky.
Luis Casado, marketingový ředitel pro EMEA LaserJet & Enterprise Solutions, IPG, HP, doporučuje firmám několik stěžejních zásad, které mohou pomoci dosáhnout co nejefektivnějšího využívání barev:

Vneste koncepci do používání barev
Berte barvu jako zdroj, jehož využití by se mělo řídit a kontrolovat. Existuje řada řešení, která jsou k dispozici pro všechny typy organizací (např. HP Colour Access Control pro velké podniky nebo HP Easy Printer Care pro malé a střední podniky) a která pomáhají řídit a optimalizovat využití barev v tiskárnách.

Experimentujte a porovnávejte výsledky při použití různých barev
Ne všechny demografické a zeměpisné skupiny budou reagovat stejným způsobem na různé barvy. Dnešní tisk a digitální zobrazovací produkty umožňují organizacím realizovat stále cílenější a tiskové úlohy s nižšími náklady, a to i in-house. Zkuste experimentovat s použitím různých barev, porovnat výsledky a určit nejvhodnější kombinaci pro každou cílovou skupinu.

Nezapomínejte na zpětnou vazbu od vašeho publika
Testujte barvy vaší kampaně před jejím zahájením na malém vzorku budoucích příjemců sdělení. Barvy s sebou nesou řadu významů, které se můžou měnit v závislosti na prostředí a kulturním kontextu.

Spravujte své tiskové procesy
Použitím HP Web JetAdmin mohou společnosti plně automatizovat monitorování stavu spotřebního materiálu a jeho objednávání a zajistit tak, aby zásoby barev byly vždy optimalizovány a plně k dispozici.