Avaya a IBM rozšířily svůj alianční vztah

8. 7. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Avaya a IBM oznámily rozšíření svého aliančního vztahu, na jehož základě budou dodávat řešení unified communications založená na nově certifikovaných zabezpečovacích produktech Avaya pro klienty z řad podniků a státních organizací po celém světě.

Obě společnosti se rovněž zaměří na podporu Avaya Aura, nové architektury unified communications společnosti Avaya, kterou začlení do stávající nabídky konvergovaných komunikačních služeb IBM.

Jako součást rozšířené aliance budou společnosti společně dodávat řešení unified communications, která vylepšují klíčové a komplexní komunikační systémy, dosahují rychlé návratnosti investic a zvyšují produktivitu tím, že umožňují zaměstnancům komunikovat kdykoliv a odkudkoliv bez ohledu na zařízení či způsob připojení. Avaya navíc certifikovala řešení Proventia GX 5208™ a Proventia Management SiteProtector SP1001™ od divize IBM Internet Security Systems jako vhodné pro IP telefonii společnosti Avaya, čímž umožňuje IBM nabízet komplexní ochranu před narušením pro komunikační systémy Avaya Aura.

IBM a Avaya dodávají řešení unified communications a kontaktních center, která splňují potřeby zákazníků ve všech odvětvích. Díky kombinaci architektury Avaya Aura a rozsáhlých zkušeností společnosti IBM v plánování, návrhu a nasazování řešení unified communications a kontaktních center získávají zákazníci přínosy ze sjednocené architektury, která efektivním způsobem centralizuje a integruje komunikace do prostředí o více platformách a více technologických poskytovatelích.

Řešení IBM a Avaya používají přední firmy po celém světě kvůli snižování nákladů, zjednodušení podnikání a možnosti komunikace kdykoliv a kdekoliv. Například společnost Shanghai Airlines vytváří úzké a pravidelné interakce se zákazníkem, které zvyšují jeho spokojenost během prodejního cyklu a využívá při tom integrované řešení Customer Relationship Management Contact Center, jež konsoliduje různé oblasti podnikání. Dodané řešení společností IBM a Avaya zahrnuje aplikace kontaktních center, desktopové aplikace, plánovací aplikace a znalostní databáze.

Díky předním zabezpečovacím funkcím v řešeních IBM ISS a Avaya mohou společnosti lépe proaktivně bránit útokům, jako jsou odmítnutí nebo přerušení služby, VoIP phishing, odposlouchávání, malware nebo celkový výpadek systému. Řešení mohou pomoci při stanovení bezpečnostních potřeb, při ochraně a na přání dokonce i při zajištění outsourcingu bezpečnosti síťových operací.

IBM ISS je aktivní vývojový partner společnosti Avaya, který pracuje na zajištění interoperability s technologiemi Avaya, aby tím pomohl zvýšit hodnotu investic zákazníků do jejich sítí. Rozsáhlý výzkum, výrobky a služby společnosti IBM představují základ pro preventivní přístup k zabezpečení a dávají zákazníkům společnosti Avaya možnost volby a flexibilitu při výběru klíčových zabezpečovacích technologií, ať je pořizují jako přímé nákupy, přes Managed Security Services nebo přes své dodavatele.