999.cz: podpora pro e-shopy

2. 8. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Dobrý web)
Na podporu českých e-shopů, které chtějí prorazit v silné konkurenci a nemají přitom dostatek prostředků najímat si drahé odborné agentury, vznikla služba 999.cz. Její hlavní náplní je vzdělávání, sdílení znalostí, mediální podpora, slevy a další výhody pro klienty.

E-shopy, které se do ní registrují a využijí ji, získají přístup do centra informací o e-commerce, telefonickou a e-mailovou podporu špičkových odborníků k problematice online obchodování a internetového marketingu, nebo třeba možnost zúčastnit se klasických i online školení či workshopů s výraznými osobnostmi v oboru. Projekt je zaměřen především na malé a střední e-shopy, kterým má poskytovat zázemí a podporu pro jejich rozvoj a udržení konkurenceschopnosti.

Služba 999.cz vznikla s přispěním firem Acomware, Dobrý web a Heureka.cz. Do projektu se mohou zapojit i noví partneři, kteří získají kromě podpory brandu také možnosti další propagace, např. na webových stránkách 999.cz, formou pravidelných newsletterů, prostřednictvím online PR, na workshopech pořádaných 999.cz a podobně.

„Jsme rádi, že se nám společně s partnery podařilo připravit projekt, který opět umožní posunout kvalitu českých e-shopů. Služba 999.cz členům za velmi přijatelných podmínek poskytne kvalitní poradenství, znalosti a spoustu zajímavých výhod,“ říká Luboš Plotěný, ředitel poradenské agentury Dobrý web.

Co obsahují pilíře služby:

1. Vzdělávání – zapojené e-shopy budou mít možnost naučit se novým dovednostem užitečným pro jejich následný rozvoj, a to pomocí offline i online školení a dalšího poskytování aktuálních informací z oboru. 

2. Sdílení znalostí – členové budou mít přístup k rozsáhlé znalostní databázi, propojené s video a textovými manuály. Dále získají telefonickou a e-mailovou podporou. Samozřejmou součástí budou pravidelné newslettery a denní zpravodajství.

3. Mediální podpora – e-shopy budou mít možnost získat propagaci napříč českým internetem, spolupráci s anketou ShopRoku, mediální podporu společností Internet Info a Heureka.cz. Mohou se zapojit do případových studií, či diskuzí s odborníky z oboru.

4. Výhody pro klienty – součástí jsou mimo jiné zvýhodněné ceny u partnerských firem, například nižší ceny za služby výkonnostní reklamy, za logistiku, transakce nebo slevy na různé aplikace.