Marketing Turrisu vede František Borsík

26. 8. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Turris)
František Borsík se stal šéfem marketingu českého projektu Turris, který vyrábí pod záštitou správce české národní domény CZ.NIC bezpečné routery. Borsík si do Turrisu přinesl letité zkušenosti nasbírané u globálního lídra v segmentu bezdrátových prvků, společnosti RF elements.

Ve své nové roli se chce František Borsíkzaměřit na posílení pozice a vizibility značky v mezinárodním měřítku a celkový obchodní rozvoj. Díky důkladné znalosti amerického trhu a světa poskytovatelů internetu si současně dává za cíl rozšíření značky Turris na nové trhy.

František Borsík zahájil svou kariéru v odvětví automobilové a letecké výroby. Poté se přesunul na Island, kde se zapojil do několika významných startupových projektů a začal se specializovat na oblast marketingu. Po několika letech přešel do centrály předního světového výrobce zařízení pro bezdrátové sítě se zaměřením na firemní klientelu, společnosti RF elements. Zde sestavil a následně vedl kompletní marketingový tým a byl zodpovědný za nastavení strategie pro globální trh bezdrátových technologií s výrazným zaměřením na Ameriku.

Největší devizou Františka je jeho bezkonkurenční znalost amerického trhu, která mu při návrhu našich zahraničních, ale i lokálních aktivit poskytuje potřebné znalosti a nadhled. Hned po nástupu do Turrisu aktivně prozkoumal konkurenceschopnost našich produktů na zahraničních trzích a doporučil řadu pozitivních změn. Jeho nadšení a zkušenosti ze světa bezdrátového internetu a znalost globálního prostředí s důrazem na americký trh jsou pro nás neskutečně cenným přínosem,“ uvedl šéf projektu Turris Petr Palán.

Turris je pro mě srdcovou záležitostí už delší dobu. Jeho příběh sleduji od samotného počátku, kdy se na globálním trhu jako komunitní produkt velmi silně vyprofiloval v crowdfundingových kampaních a uvedl do prodeje svoje první prototypy. Od té doby urazily routery Turris obrovský kus cesty kupředu a nyní nabízí vynikající řešení pro širokou skupinu koncových uživatelů. Vždycky jsem Turrisu držel palce a nyní jsem jeho součástí, což mne nesmírně těší,” dodal František Borsík. „Vedle zahraniční expanze se chci zaměřit také na celkovou evangelizaci problematiky internetové bezpečnosti a edukaci uživatelů. Zároveň chci přispět k rozšíření a propojení komunity IT expertů a bezpečnostních ambasadorů, kteří dále budují a podporují myšlenku komunitního projektu Turris Sentinel.”

Štítky: 

Podobné články

Prodej podnikových sítí WLAN mezikvartálně rostl

17. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětový trh s podnikovými bezdrátovými lokálními sítěmi (WLAN) mezi druhým a třetím čtvrtletím roku 2024 podle průzkumu společnosti IDC vzrostl o 5,8 % a dosáhl hodnoty 2,5 miliardy dolarů. Čtěte více

Mercusys: Wi-Fi 7 router MR25BE

4. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mercusys)
Nový dvoupásmový Wi-Fi 7 router Mercusys MR25BE nabízí vyváženou kombinaci výkonu, pokrytí a moderních funkcí. Novinka je vhodná pro domácnosti i menší kanceláře, které chtějí spolehlivé připojení pro nejmodernější technologie, jako jsou AR/VR aplikace, streamování či gaming. Čtěte více

Pražská konference Cisco Connect se zaměřila na trendy a inovace v ICT

2. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
V prostorách pražského O2 Universa se uskutečnila konference Cisco Connect 2025, jedna z největších akcí v ČR zaměřených na ICT. Akci, jejímž hlavním tématem byla kyberbezpečnost, navštívilo více než 800 profesionálů i technologických nadšenců. Čtěte více

TP-Link představil 4G router pro venkovní instalace

24. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP-Link)
Společnost TP-Link rozšiřuje své portfolio profesionálních síťových řešení Omada o výkonný model ER703WP-4G-Outdoor. Ten přináší spolehlivé připojení k internetu i v náročných venkovních podmínkách. Proto je ideálním řešením pro firmy, průmyslové areály, venkovní kamerové systémy či rekreační zařízení, kde je třeba stabilní připojení bez závislosti na pevné síti. Čtěte více