EIZO slaví 50 let od svého založení

4. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eizo)
Slovo EIZO, znamenající v japonštině „obraz“, se stalo názvem společnosti zabývající se vývojem špičkových zobrazovacích řešení. Společnost vznikla původně jako regionální japonský výrobce černobílých televizorů distribuovaných pod obchodním modelem OEM. V osmdesátých letech EIZO zahájilo vývoj a výrobu monitorů pro firemní zákazníky a následně rozšířilo nabídku o specializované výrobky.

Dnes jsou zobrazovací řešení značky EIZO nabízena ve více než 80 státech a setkáváme se s nimi ve zdravotnických zařízeních (např. na operačních sálech nebo radiologických pracovištích), ve fotografických ateliérech a postprodukčních studiích, v řízení letového provozu, v burzovních sálech nebo ve velínech.

Společnost EIZO se po většinu svojí historie spoléhala na vlastní výzkum, vývoj, výrobu a kontrolu kvality. Když nebyly k dispozici náležité součástky, EIZO navrhlo vlastní polovodiče a vyvinulo vlastní software sladěný s hardwarem, čímž vytvořilo přidanou hodnotu a získalo technologický náskok. Tato firemní politika spoléhání sama na sebe umožnila společnosti EIZO vyniknout při nabízení vlastních řešení se zárukou vysoké kvality a spolehlivosti.

EIZO vyspělo z malého výrobce v renomovaného specialistu vyvíjejícího, vyrábějícího a prodávajícího ta nejlepší zobrazovací řešení na světě,“ řekl generální a výkonný ředitel EIZO Yoshitaka Jitsumori. „V příštích letech budeme svoji kompetenci v zobrazovací technice nadále rozšiřovat, abychom uspokojili očekávání zákazníků a zajistili si příznivou budoucnost díky kvalitě, jíž dokáže EIZO nabídnout.

Při příležitosti 50. výročí bude EIZO počínaje 4. dubnem zveřejňovat na sociálních sítích stručné příběhy a zajímavosti, a to každou středu po následujících 50 týdnů*. Příspěvky budou zahrnovat různorodá témata včetně počátků společnosti, postupného přerodu ve výrobce špičkových monitorů, představení historických výrobků uváděných v uplynulých desetiletích nebo současné pozice coby společnosti zaměřené na zobrazovací technologie.

*Padesáté výročí bude oslavováno během fiskálního roku začínajícího v dubnu a končícího v březnu následujícího kalendářního roku.

Štítky: 

Podobné články

HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude jmenovat Scuderia Ferrari HP

1. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnosti Ferrari a HP oznámily uzavřely dlouhodobé partnerství, jehož cílem je rozvíjet udržitelné inovace a urychlovat nasazování účelných technologií v týmech Scuderia Ferrari Formula 1, týmu Scuderia Ferrari Esports a Scuderia Ferrari Driver Academy. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami. Čtěte více

GFI Software integruje do prvních čtyř produktů umělou inteligenci

29. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software ohlásila integraci CoPilotu, komponenty postavené na generativní umělé inteligenci (GenAI), do svých čtyř klíčových produktů. CoPilot posiluje výkonnost těchto řešení směrem k vyšší intuitivnosti, efektivitě a flexibilitě s cílem pomoci koncovým zákazníkům lépe čelit bezpečnostním hrozbám a optimalizovat síťový provoz s využitím potenciálu AI. Čtěte více

ATC opět získalo ocenění od Canonu

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala ocenění za nejlepšího distributora v oblasti spotřebního materiálu Canon. Získaná cena pro rok 2023 se vztahuje na Českou republiku i na Slovensko. Čtěte více

ČD - Telematika slaví 30 let. Do budoucna se chce více zaměřit na oblast kyberbezpečnosti

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
V polovině dubna oslavila společnost ČD - Telematika již 30 let fungování. V posledních letech přitom roste nejen z pohledu finančních ukazatelů, ale i z hlediska poskytovaných služeb. Do budoucna se chce ČD - Telematika soustředit nejen na pro ni tradiční oblasti drážních technologií pro zabezpečení a telekomunikační služby, ale i na další typy zákazníků. Čtěte více