Cisco a Salesforce spojí síly v oblasti týmové spolupráce, IoT a kontaktních center

29. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnosti Cisco a Salesforce oznámily uzavření strategické aliance, která se zaměří na vývoj řešení v oblastech nástrojů pro spolupráci, internetu věcí a zákaznických služeb. Obě společnosti budou spolupracovat především na vývoji produktů, které propojí příslušné platformy Cisco s produkty Salesforce.

V oblasti spolupráce poskytnou společnosti Cisco a Salesforce zákazníkům integraci nástrojů Cisco Spark a Cisco WebEx s produkty Salesforce Sales Cloud a Service Cloud. Integrace umožní komunikovat prostřednictvím chatu, videa i hlasového hovoru, bez potřeby opustit prostředí Salesforce nebo instalovat plug-in.

Integrace Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má firmám přinést především komplexnější o jejich službách postavených na internetu věcí. Zatímco Cisco Jasper poskytuje základní platformu pro zařízení internetu věcí, Salesforce IoT Cloud propojuje miliardy událostí a umožňuje jejich analýzu tak, aby poskytovatel služeb nabídl zákazníkovi přesně to, co vyžaduje. Jako příklad z praxe mohou sloužit nákladní vozidla připojená do internetu věcí. Zařízení z aut spravovaná v Cisco Jasper odesílají data do Salesforce IoT Cloud a díky tomu mohou být zákazníci informováni, v jakém stavu se jejich objednávka nachází. A to vše v reálném čase. Zaměstnancům pak například může systém ukázat, u kterého vozidla je nutné provést údržbu.

Spolupráce v oblasti zákaznických služeb si klade za cíl nabídnout komplexní řešení pro firemní kontaktní centra. Společnost Cisco svým produktem Unified Contact Center Enterprise zajišťuje technické zpracování hovorů a multikanálový management. Service Cloud společnosti Salesforce zase poskytuje agentům v kontaktních centrech přehled o zákaznících.

Dokončení integrací nástrojů pro spolupráci je naplánováno na druhou polovinu roku 2017, stejně jako integrace v oblasti internetu věcí. Integrace Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná již nyní prostřednictvím online obchodu Salesforce AppExchange.

Štítky: 

Podobné články

ATC obhájilo dvojici ocenění společnosti Epson

30. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Distributor AT Computers obhájil loňská vítězství a opět získala dvě prestižní ocenění od společnosti EPSON. Společnost se konkrétně stala Největším distributorem hardwaru a Největším distributorem spotřebního materiálu. Čtěte více

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více
Novinky z rodiny Dell Pro Premium & Dell Pro Plus

Dell se chystá přejmenovat své počítače. XPS a další řady skončí

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell na veletrhu CES 2025 představila změny ve značení svých počítačů. Cílem je podle výrobce primárně zpřehlednění nabídky, která by měla více odpovídat nastupující éře AI počítačů. Postupně se tak rozloučíme s oblíbenými značkami jako XPS, Precision, Latitude nebo OptiPlex a začneme se seznamovat s novými. Čtěte více