Cisco a Salesforce spojí síly v oblasti týmové spolupráce, IoT a kontaktních center

29. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnosti Cisco a Salesforce oznámily uzavření strategické aliance, která se zaměří na vývoj řešení v oblastech nástrojů pro spolupráci, internetu věcí a zákaznických služeb. Obě společnosti budou spolupracovat především na vývoji produktů, které propojí příslušné platformy Cisco s produkty Salesforce.

V oblasti spolupráce poskytnou společnosti Cisco a Salesforce zákazníkům integraci nástrojů Cisco Spark a Cisco WebEx s produkty Salesforce Sales Cloud a Service Cloud. Integrace umožní komunikovat prostřednictvím chatu, videa i hlasového hovoru, bez potřeby opustit prostředí Salesforce nebo instalovat plug-in.

Integrace Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má firmám přinést především komplexnější o jejich službách postavených na internetu věcí. Zatímco Cisco Jasper poskytuje základní platformu pro zařízení internetu věcí, Salesforce IoT Cloud propojuje miliardy událostí a umožňuje jejich analýzu tak, aby poskytovatel služeb nabídl zákazníkovi přesně to, co vyžaduje. Jako příklad z praxe mohou sloužit nákladní vozidla připojená do internetu věcí. Zařízení z aut spravovaná v Cisco Jasper odesílají data do Salesforce IoT Cloud a díky tomu mohou být zákazníci informováni, v jakém stavu se jejich objednávka nachází. A to vše v reálném čase. Zaměstnancům pak například může systém ukázat, u kterého vozidla je nutné provést údržbu.

Spolupráce v oblasti zákaznických služeb si klade za cíl nabídnout komplexní řešení pro firemní kontaktní centra. Společnost Cisco svým produktem Unified Contact Center Enterprise zajišťuje technické zpracování hovorů a multikanálový management. Service Cloud společnosti Salesforce zase poskytuje agentům v kontaktních centrech přehled o zákaznících.

Dokončení integrací nástrojů pro spolupráci je naplánováno na druhou polovinu roku 2017, stejně jako integrace v oblasti internetu věcí. Integrace Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná již nyní prostřednictvím online obchodu Salesforce AppExchange.

Štítky: 

Podobné články

OVHcloud spouští pražskou Lokální zónu a podporuje tak expanzi místních firem

29. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: OVHcloud)
OVHcloud, evropský lídr v oblasti cloudových technologií, oznámil spuštění své první pražské lokální zóny veřejného cloudu (Public Cloud Local Zone). Díky technologii společnosti GridScale, která je nejnovější akvizicí OVHcloud, může nyní celá skupina během několika týdnů spustit cloudové služby pro několik nových mezinárodních lokalit. Čtěte více

LAMA Plus získala ocenění „Nejlepší distributor spotřebního materiálu Brother“

23. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lama Plus)
Společnost LAMA Plus byla společností Brother International CZ vyhlášena „Nejlepším distributorem spotřebního materiálu Brother“ za rok 2023/2024. Čtěte více

Jednotnou datovou platformu chce mít do tří let 70 % velkých českých firem

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Nadpoloviční většina firem přiznává, že má spoustu dat, ale pro uživatele je obtížné je najít nebo jim důvěřovat. Téměř 40 % firem navíc uvádí, že jejich technologické prostředí už nedostačuje současným potřebám. Jak velké organizace pracují s daty? Čtěte více

Brother ocenil AT Computers za vzájemnou spolupráci

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers získala ocenění od společnosti Brother pro distributora s největším obratem v kategorii hardwaru. Platí pro Českou republiku za fiskální rok 2023/2024. Čtěte více