Ultimate Ears představilo limitovanou edici reproduktoru EU Boom 2 Lost Time

11. 4. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ultimate Ears)
Společnost Ultimate Ears představila uměleckou edici mobilního reproduktoru UE Boom 2 Lost Time Limited Edition s designem od australského pouličního výtvarníka Jamese Reka. Reproduktor pokrývají abstraktními tvary s jasnými výraznými barvami s čistými liniemi, které vyjadřují okamžiky ztracené v čase a momenty reflexe.

Reka se nechává inspirovat pop kulturou, komiksy a ilustracemi a přes deset strávil cizelováním své emblematické estetiky po různých podchodech a železničních tratích vnitřního předměstí Melbourne. Je znám svým čistým a rozpoznatelným stylem, který je fúzí „vysokého“ a „nízkého“ umění, a schopností střídat výrazové prostředky i lokace, přičemž jeho umělecké výtvory lze najít v ulicích Japonska, Paříže, Brooklynu a Berlína, ale též na samostatných výstavách výtvarníků po celém světě nebo ve stálé sbírce australské Národní galerie a nyní i na vnější podobě reproduktoru UE Boom 2.

„James Reka neustále posouvá definici toho, co pouliční umění je a kde žije,“ řekla Charlotte Johs, generální ředitelka společnosti Ultimate Ears. „Společnost Ultimate Ears je přesvědčena, že by neměly být žádné hranice mezi tím, kde může být k vidění výtvarné umění a slyšet hudba. Měli jsme štěstí, že můžeme spolupracovat s umělcem, který tuto naši filozofii sdílí.“

Společnost UE neustále pracuje na novém pojetí možností, jak uživatelé mohou mít produkty v našem oboru přizpůsobené svému stylu. Rodina reproduktorů UE byla od samotného počátku navržena s textilním potahem. Právě textilní potah již umožnil vytvořit více než 50 uměleckých a zákaznických edicí těchto reproduktorů. Díky přizvání výtvarníků, kteří vytvářejí speciální limitované umělecké série, oslavuje společnost UE přirozené souznění mezi hudbou a výtvarným uměním tím, že do světa uvádí produkty, jež jsou jejich propojením.

„Speciální limitovaná edice reproduktorů UE Boom 2 Lost Time se odkazuje na zlomové okamžiky sebereflexe, která mi připomíná, jak ztraceni v čase se můžeme cítit,“ řekl James Reka. „Podobně i hudba může poskytovat únik, který nám umožňuje transcendovat v čase i prostoru, a díky tomu je moje spolupráce se značkou Ultimate Ears přirozeným spojením obojího.“

Reproduktor UE Boom 2 Lost Time Edition bude k dispozici v Severní Americe, Austrálii a vybraných zemích Evropy průběhu dubna 2016 za doporučenou maloobchodní cenu 5 372 Kč.

Štítky: 

Podobné články

Známe vítěze 43. ročníku EISA Awards. Uspěl i český produkt

21. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: EISA)
Organizace European Imaging & Sound Association (EISA) stejně jako každý rok vybrala nejzajímavější produkty. Pokud vás zajímá, které výrobky ovládly jednotlivé kategorie této soutěže za období let 2025–2026, jste na správném místě. Čtěte více

Třetí plovoucí reproduktor od Bose je tu

27. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Bose)
Přenosný Bluetooth reproduktoru Bose SoundLink Plus se výkonově i velikostně řadí mezi menší SoundLink Flex a větší SoundLink Max. Stává se třetím „plovoucím“ modelem značky. Stejně jako oba zmíněné reproduktory je odolný vůči prachu i jemnému plážovému písku a je vodotěsný. A pokud spadne do vody, vyplave zpět na hladinu. Čtěte více

Bose uvedlo na náš trh novou generaci reproduktoru SoundLink Flex

1. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Bose)
Od svého uvedení v roce 2022 se stal reproduktor SoundLink Flex nejprodávanějším modelem značky Bose. Flex v malém balení nabídl za atraktivní cenu kromě vynikajícího zvuku také vysokou odolnost a po pádu do vody vyplaval zpět na hladinu poutkem nahoru. Bose nyní na tento model navazuje jeho druhou generací. Čtěte více

Známe vítěze 42. ročníku EISA Awards

16. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EISA)
Organizace European Imaging & Sound Association (EISA) stejně jako každý rok vybrala nejzajímavější produkty. Pokud vás zajímá, které výrobky ovládly jednotlivé kategorie této soutěže za období let 2024–2025, jste na správném místě. Čtěte více