Lenovo s novým logem i strategií

15. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Společnost Lenovo na své první technologické konferenci Lenovo Tech World představila své nové logo, jež bylo navrženo s důrazem na vysokou přizpůsobivost společnosti napříč různými segmenty trhu, ve kterých se výrobce pohybuje. S pozměněným logem souvisí také nová filozofie značky.

Do budoucna si společnost Lenovo klade za cíl především rozvíjet vztahy se svými zákazníky napříč mnoha komunikačními kanály.

Konference Tech World završila desetiletí dlouhodobého, mnohostranného vývoje společnosti Lenovo, která se změnila z původně výhradně počítačové firmy na jednu z největších globálních společností zaměřenou na uživatelskou elektroniku vůbec. Více osobní, poutavé logo zaměřené na spotřebitele reflektuje osobnost společnosti Lenovo a zahrnuje také její bohaté dědictví akvizic a DNA originálních inovací.

„Nové logo a vizuální podoba společnosti Lenovo přichází v důležitém momentu. Svět technologií se neustále mění a jako světový lídr musíme udržet náskok před evolucí. Strategickým základem pro naši novou vizuální identitu je přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama. Tato filozofie shrnutá do motta „Never Stand Still“ nám pomáhá definovat nejen vizuální stránku nového loga společnosti Lenovo, ale také její další směřování do budoucna,“ řekla Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Společnost Lenovo v nedávné době oslavila desetileté výročí od akvizice počítačové divize společnosti IBM. Akvizice pomohla společnosti Lenovo stát se technologickým lídrem s obratem 46 miliard dolarů ročně. Zároveň se stala pobídkou k rozvíjení nových podniků a zařízení, včetně divize chytrých telefonů a serverů podpořených akvizicemi společnosti Motorola Mobility a divize serverů x86 od IBM v roce 2014.

Na českém trhu drží společnost Lenovo pozici jedničky, na konci roku 2014 byla největším dodavatelem osobních počítačů v České republice. Silné postavení potvrzuje také na poli notebooků a tabletů, kde patří mezi tři nejpoužívanější značky na našem trhu. V loňském roce Lenovo také oficiálně uvedlo na český trh své portfolio chytrých telefonů a zároveň stabilně rozšiřuje svou nabídku serverů, síťových řešení a úložišť pro firemní i domácí využití.

Podobné články

ATC získalo dvě ocenění od EPSONu

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala hned dvojici ocenění od společnosti EPSON. Ceny byly předány na přátelském setkání v pondělí 29. 4. 2024. Čtěte více

eD system Slovensko získalo ocenění IBM

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
IT distributor eD system Slovensko převzal ocenění IBM Build Distributor roku 2023. Stalo se tak na výročním setkání obchodních partnerů společnosti IBM, které se uskutečnilo 17. dubna v restauraci Da Andrea v Bratislavě. Čtěte více

HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude jmenovat Scuderia Ferrari HP

1. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnosti Ferrari a HP oznámily uzavřely dlouhodobé partnerství, jehož cílem je rozvíjet udržitelné inovace a urychlovat nasazování účelných technologií v týmech Scuderia Ferrari Formula 1, týmu Scuderia Ferrari Esports a Scuderia Ferrari Driver Academy. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami. Čtěte více

GFI Software integruje do prvních čtyř produktů umělou inteligenci

29. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software ohlásila integraci CoPilotu, komponenty postavené na generativní umělé inteligenci (GenAI), do svých čtyř klíčových produktů. CoPilot posiluje výkonnost těchto řešení směrem k vyšší intuitivnosti, efektivitě a flexibilitě s cílem pomoci koncovým zákazníkům lépe čelit bezpečnostním hrozbám a optimalizovat síťový provoz s využitím potenciálu AI. Čtěte více