Anect: Pavlína Adámková

17. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Anect)
Pavlína Adámková se stala ředitelkou strategie a personálního rozvoje ve společnosti Anect. Poslední čtyři roky v Anectu vedla tým Organizace a řízení, který se věnoval zejména kvalitě, procesům a zavádění změn ve společnosti.

Do Anectu nastoupila v roce 2009 na pozici senior business consultant, kdy zajišťovala zejména analýzy trendů na ICT trhu a podílela se na akvizičních aktivitách firmy a dále spolupracovala na implementaci nové strategie společnosti v roli manažera strategických programů.

Před příchodem do společnosti Anect působila Pavlína Adámková několik let v management consultingu, kde se zaměřovala zejména na poradenství v oblastech strategie, marketingu a systémů prodeje v průmyslových podnicích. Poté se věnovala řízení vztahů s globálními zákazníky v elektrotechnickém průmyslu z Evropy i Asie v program managementu v nadnárodní společnosti Celestica. Zde po několika letech převzala zodpovědnost za řízení After market services pro ČR jako business unit manager.

Pavlína Adámková v roce 2001 absolvovala studijní program Marketing u RRC Business training London při CDV VUT Brno a následně Master of Business Administration (MBA) při Nottingham Trent University spoluorganizovaný Brno Business School a VUT Brno. Prošla řadou kurzů a vzdělávání v oblasti strategie a marketingu, získala certifikaci CIMA A u Českého institutu pro Marketing a Institutu pro marketing v Holandsku. V současné době studuje Vysokou školu ekonomie a managementu.

Pavlína Adámková mluví plynně anglicky, pasivně rusky a věnuje se studiu dalších jazyků. K hlavním koníčkům patří cestování do vzdálených míst a poznávání nových zemí, divadlo, jazz a sportovní aktivity.

Štítky: 

Podobné články

Třetina zaměstnanců v práci sdílí hesla, otevírá neznámé přílohy nebo jinak ohrožuje bezpečnost

3. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Anect)
Třetina českých zaměstnanců porušuje zásady bezpečného chování na internetu a své zaměstnavatele tak vystavuje zvýšenému riziku online podvodu nebo hackerského útoku. Lidé například navzájem sdílejí přihlašovací údaje do firemních systémů, zasílají pracovní dokumenty soukromým e-mailem či přes sociální sítě nebo k práci využívají neschválené soukromé počítače či telefony. Čtěte více

CNAPP aneb řízení kybernetické bezpečnosti v době multicloudové

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Anect)
Většina firem v Česku již alespoň část svých systémů či aplikací provozuje v cloudu. Ať už jde o kombinaci privátního a veřejného cloudu, nebo více komerčních dodavatelů. Tento trend bude nadále posilovat, vedle mnoha výhod ale zároveň zvyšuje i nároky na komplexní zabezpečení firemního provozu. Proto se v poslední době stále častěji skloňuje zkratka CNAPP. Čtěte více

Kybernetická bezpečnost se mění: Útoků přibude a budou sofistikovanější

5. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: anect)
V uplynulém roce jsme byli svědky prudkého rozvoje podvodných aktivit na internetu. Zároveň došlo k nárůstu počtu kybernetických útoků. Letos bude podle odborníků společnosti Anect tento trend pokračovat, a to kvůli narůstající složitosti digitálních aktivit firem či dalšímu přesunu těchto aktivit do cloudového prostředí. Nárůst kvality i množství útoků navíc usnadní i další rozvoj AI nástrojů. Čtěte více

Devět oblastí, které by firmy měly v souvislosti s novým zákonem o kybernetické bezpečnosti řešit nejdříve

30. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Anect)
Nový zákon o kybernetické bezpečnosti přinese firmám celou řadu nových povinností. Pro firmy tak může být těžké určit, kterými částmi se mají zabývat přednostně a čemu se můžou věnovat později. Odborníci z technologické společnosti ANECT proto vytipovali 9 nejdůležitějších oblastí, které jsou z pohledu praktické ochrany proti kybernetickým útokům klíčové a kterými se proto vyplatí začít. Čtěte více