Nová epocha obchodních komunikací s Avaya Aura

9. 4. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Avaya dnes otevírá novou epochu obchodních komunikací uvedením Avaya Aura, unifikované architektury, která jednoduše integruje komunikace mezi podniky s více dodavateli, více lokalitami a více způsoby podnikání.

Avaya Aura radikálně zjednodušuje komplexní komunikační sítě, snižuje náklady na infrastrukturu a zaměstnancům rychle přenáší zvuk, video, zprávy, informace o přítomnosti, internetové aplikace a další služby. Řešení Avaya Aura bude celosvětově dostupné v květnu.
Základem nové architektury je řešení Avaya Aura Session Manager, které je založené na protokolu SIP (Session Initiation Protocol) a pracuje s otevřenými standardy. Toto řešení centralizuje kontrolu nad komunikacemi a integraci aplikací a řídí širokou škálu komunikačních aplikací a systémů. Kvůli tomu odděluje aplikace od sítě, a proto lze služby a funkce nasazovat podle potřeb uživatele a nikoliv podle lokalit nebo systému, k němuž je připojen. Session Manager neustále snižuje složitost řešení a poskytuje platformu pro široké uplatnění unifikovaných komunikací.
Avaya Aura je podnikové komunikační řešení, které v současné složité ekonomické situaci pomáhá snížit náklady. Podniky si mohou ponechat stávající vybavení a aplikace od více dodavatelů a přitom využívat přínosy a jednoduchost inovativní architektury Avaya Aura. Mohou tak dosahovat výrazných úspor nákladů, rychlé návratnosti investic a větší obchodní flexibility pro budoucí činnosti.
Technologie rovněž reaguje na rostoucí zájem firem o zahrnutí sociálních médií do obchodní komunikace. S řešením Avaya Aura mohou firmy konečně bezpečně integrovat spotřebitelské komunikační kanály, jako např. sociální sítě Facebook či Twitter, služby zasílání zpráv nebo komunikaci peer-to-peer. Komunikaci se zákazníkem tak lze rozšířit například o jeho profil získaný ze sociální sítě. Tím se získá více doplňujících informací než poskytují stávající služby, jako jsou identifikace volajícího podle čísla a informace o přítomnosti. Obdobně lze přidat widgety k domovským stránkám sociálních sítí, čímž se usnadní komunikace v reálném čase a zkvalitní interakce se zákazníkem.
Klíčové přínosy řešení Avaya Aura:
o vytváření nových aplikací a jejich rychlé rozšíření kamkoliv mezi uživateli
o mapování aplikací podle individuálního profilu zaměstnance, přičemž určité funkce jsou dostupné globálně bez ohledu na místo, systém či zařízení, k němuž jsou připojeni;
o snižování nákladů díky centrálně spravovaným volacím plánům v celém podniku a díky volání po síti, využívání globálně nejnižších nákladů a používání standardní telefonní sítě (PSTN) z lokalit, kde je to nákladově efektivnější;
o omezení lokálních aplikačních serverů a optimalizace softwarových licencí v celém podniku;
o masivní škálování až do 250 000 obchodních uživatelů a 25 000 lokalit.
Avaya Aura obsahuje špičkové funkce unifikovaných komunikací:
o Communication Manager, klíčový software Avaya, pro hlasovou a obrazovou telefonii, se stává hlavním obchodním serverem umožňujícím začlenění desítek zákaznických inovací přes platformu PBX společnosti Avaya. Následně je řešení Session Manager koordinuje jako vlastnosti a služby protokolu SIP;
o Presence Services, dříve Intelligent Presence Services, získává v komunikační platformě důležitější roli a rozšiřuje možnosti spojování prezence od více dodavatelů, čímž získává přesnější pohled na dostupnost zaměstnance nebo pracovní skupiny;
o Application Enablement Services a Integrated Manager.
o Pro společnosti s více pobočkami je určena verze Avaya Aura Branch Edition, která má stejné funkce a umožňuje firmám, aby přestaly pracovat jako samostatné pobočky a staly se podnikem plně propojeným přes protokol SIP.
o Avaya IP Office Customer Call Reporter je nová aplikace pro malé a střední podniky, která umožňuje sledovat a měřit úroveň zákaznických služeb a produktivitu pracovníků.
Řešení Avaya Aura je podporováno novým konzultačním systémem Avaya Strategic Communications Consulting, který pomáhá podnikům rozvinout jejich komunikace pomocí nejpokročilejších nástrojů a možností. Tento systém vychází z tradičního přístupu společnosti Avaya, kdy komunikační technologie přispívá firmám k naplnění jejich cílů. Avaya rovněž disponuje jedním z nejširších portfolií inovativních komunikačních aplikací založených na otevřených standardech a kromě toho v programu Avaya DevConnect sdružuje rozsáhlou komunitu nezávislých softwarových vývojářů.
Řešení Avaya Aura lze jednoduše zakoupit ve verzích Branch, Standard nebo Enterprise a v platnosti zůstává dříve oznámený cenový model „All-Inclusive”. Avaya Aura bude dostupné po celém světě v květnu 2009 ve společnosti Avaya a u jejích autorizovaných distribučních partnerů.
První aplikace pro Avaya Aura: Avaya Intelligent Customer Routing
Avaya rovněž představila nové řešení kontaktních center, které jako první plně využívá pokročilé technologie protokolu SIP v řešení Avaya Aura. Řešení Avaya Intelligent Customer Routing pomáhá firmám zkvalitnit interakce se zákazníkem a současně zvyšuje efektivitu a snižuje náklady kontaktního centra. Použitá technologie SIP směruje zákazníka a příslušné informace tomu správnému operátorovi nebo odborníkovi nejrychlejší a nejefektivnější možnou cestou.
S řešením Intelligent Customer Routing mohou firmy zabývající se zákaznickým servisem využívat zejména výhody protokolu SIP. Kontaktní centra mohou komunikaci se zákazníkem spolu s příslušnými informacemi jednoduše nasměrovat kamkoliv po celém světě efektivněji. Mohou přitom využít systémy od více dodavatelů a maximalizovat efektivitu práce operátorů a odborníků bez ohledu na to, od jakého dodavatele mají vybavení nebo kde pracují. Pro zákazníka to znamená rychlejší odbavení, přičemž čekací doba je maximálně a efektivně využita.
Intelligent Customer Routing přiřazuje zákazníky těm nejlepším dostupným operátorům bez ohledu na jejich umístění a operátor zároveň získává spolehlivější informace o zákazníkovi. Zákazníkova čekací doba se zkrátí, operátorovi při přepojení nemusí opakovat informace a pokud čeká příliš dlouho, systém mu nabídne zpětné volání. Zákazník může navíc čerpat informace ze samoobsluhy, která je upravena podle jeho profilu. Pokud je volající například identifikován jako účastník programu prémiových mil letecké společnosti, může získat informace s ohledem na předchozí nebo nadcházející lety či jeho zájmy.