Whirpool dobrou značkou

31. 3. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost Whirlpool CR obhájila první místo v kategorii PRAČKA, MYČKA, SUŠIČKA v evropské anketě DOBRÁ ZNAČKA roku 2009.

Prvenství v této kategorii získala společnost letos již počtvrté v řadě. Cenu si od zástupců společnosti Reader`s Digest Výběr přebrala v prostorách Malostranského paláce PR manažerka Whirlpool CR Eva Gruberová.
Evropský průzkum mezi čtenáři časopisu Reader`s Digest Výběr se uskutečnil v letošním roce již podeváté. Čtenáři hlasovali pro své oblíbené značky v různých kategoriích. První místo v kategorii Pračka, myčka, sušička získala značka Whirlpool. Whirlpool tím v této kategorii potvrdil své prvenství, které obhájil již počtvrté za sebou.
Slavnostní vyhlášení DOBRÁ ZNAČKA roku 2009 proběhlo 19. března v prostorách Malostranského paláce. Ocenění z rukou generálního ředitele Reader`s Digest Výběr Česká a Slovenská republika Martina Slavíka převzala za společnost Whirlpool CR Eva Gruberová. „Jsem velmi ráda, že jsme opět dokázali oblibu značky Whirlpool a velmi si cením podpory našich zákazníků,“ komentovala úspěch značky.
Průzkum DOBRÁ ZNAČKA proběhl v České republice na podzim roku 2008. Čtenářům časopisu Reader`s Digest Výběr starších 18 let bylo rozesláno na 13 500 dotazníků. Svou oblíbenou značku si spotřebitelé vybírali dle obecného povědomí, důvěryhodnosti, samozřejmě i podle funkčních vlastností spotřebičů, servisu, vzhledu i ceny.
Průzkum European Trusted Brands (Dobrá značka), který se provádí každoročně již od roku 2001, je jedním z největších a nejširších evropských spotřebitelských průzkumů. Jeho cílem je zjistit, kterým značkám evropští spotřebitelé důvěřují nejvíce a jakým způsobem je vnímají. Respondenti jsou čtenáři časopisu Reader`s Digest z více než 4 milionů evropských domácností vybraní tak, aby co nejvíce reprezentovali širokou demografickou populaci. Je hodnocena široká škála kategorií produktů od platebních karet, přes vitamínové produkty až po internetové servery.