Distribuci Navitelu ve střední a východní Evropě zajistí ABC Data

21. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: ABC Data)
ABC Data se dohodla s poskytovatelem elektronických map a automobilových navigačních řešení, společností Navitel, na distribuci v regionu střední a východní Evropy.

Společnost ABC Data je jediným distributorem ve střední a východní Evropě, který přímo působí na osmi trzích: vedle domovského Polska je to Česká republika, Estonsko, Litva, Lotyšsko, Maďarsko, Rumunsko a Slovensko. „Tak obrovský rozsah aktivit společnosti ABC Data nám poskytne skutečnou výhodu a silnější pozici na trhu automobilových navigačních řešení,“ řekl Tobiasz Jankowski, prezident společnosti Navitel Europe.

ABC Data momentálně ve střední a východní Evropě spolupracuje s více než 13 000 prodejci. Distributor navíc ke svému provozu využívá čtyři sklady (ve Varšavě, Sosnowci, Bukurešti a Budapešti), což umožňuje vyřídit objednávku na většinu míst v obsluhovaném regionu do 24 hodin.

Doufáme, že nadregionální infrastruktura ABC Data přinese prospěch všem zúčastněným stranám: Nejen samotnému Navitelu, ale také prodejcům, kteří získají přístup k efektivním a aktualizovaným navigačním řešením přizpůsobeným pro většinu operačních systémů jako je Android, iOS, BlackBerry, Windows, Symbian nebo Bada,“ vysvětlil Tobiasz Jankowski.

Další výhodou nabídky Navitelu bude také lokalizace elektronických map do jazyků, jimiž se hovoří v zemích, kde společnost ABC Data produkty distribuuje. Díky tomu by nabídka měla být v daném regionu ještě zajímavější.

Distribuční kontrakt pro střední a východní Evropu se společností Navitel je pro nás mimořádně důležitý. Naším strategickým cílem pro období 20162018 je postupné posilování naší pozice na všech zahraničních trzích, kde přímo působíme, včetně  České republiky a Slovenska. To z naší strany vyžaduje sérii kroků; mimo jiné vytvoření nákupních a prodejních týmů a týmů logistiky, technologií a financí v celém regionu. Z toho profitují jak dodavatelé, tak prodejci,“ popsal Pavel Kocián, generální ředitel společnosti ABC Data. „Dnes takovou příležitost získává i Navitel a také přes 13 000 prodejců, s nimiž na osmi klíčových trzích v našem regionu pravidelně spolupracujeme,“ uzavřel Kocián.

Štítky: 
ABC Data, Navitel