RTB House

Mobily na prvním místě. Proč jsou aplikace pro dnešní e-commerce klíčové?

16. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: RTB House)
M-commerce je nyní jedním z nejrychleji se rozvíjejících oborů a je neoddělitelně spjatá s růstem nákupů s pomocí mobilních aplikací. Mnoho společností na tento trend prozatím nereaguje a spoléhají, zejména v marketingu, na základní formáty a nástroje. Což se však již brzy může ukázat jako velká chyba. Čtěte více

Počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste o 30 %

13. 7. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: RTB House)
Sezonnost v marketingových kampaních se neomezuje pouze na speciální nabídky a výprodeje, ale také na zařízení, která zákazníci využívají k online vyhledávání a nakupování produktů. V průběhu léta se totiž podle RTB House aktivita uživatelů s mobilními telefony a tablety zvýšila o 30 %. Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Infografika: Kdy Češi nejvíc nakupují na internetu?

31. 5. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: RTB House)
Pravděpodobnost, že lidé kliknou na banner a zakoupí promované zboží, je mnohem větší během pracovního týdne. Nejvyšší míry konverzí je dosaženo v úterý a ve středu. Nejvyšší nárůsty prodejů byly zaznamenány mezi 14.00 a 16.00 a poté v čase od 20.00 do 23.00. Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Technologie, které (z)mění svět e-commerce?

9. 3. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: RTB House)
Udržet krok s rychle se vyvíjejícími technologiemi v e-commerce a marketingu může být náročné. Kvůli množství existujících technologií také není snadné vyzdvihnout ty, kterým by měla být věnována pozornost. Jaké tři technologie budou mít letos největší vliv v oblasti digitálního marketingu? Čtěte více