Sraz fanoušků v režii AT Computers

29. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Všichni správní IT fanoušci, a nejen ti, zamířili na jarní setkání distributora AT Computers. Tradiční místo všech setkání – hotel Jezerka na břehu vodní nádrže Seč – se proměnil v pravý fandóm partnerů AT Computers.

Postupně se na setkání dostali partneři ze sítí Comfor, Triline, Premio, VIP, Apple, Comfor SK + Triline SK, ale i těch, kteří nepatří do žádného z řetězců AT Computers (tzv. setkání NPP). Účastníci si mohli odnést nejen informace o nových produktech a službách výrobců, ale také se naladit na hokejové a fotbalové mistrovství světa a zažili či shlédli neuvěřitelný gejzír emocí.

Fan, fan příjezd

Už příjezd na akci byl netradiční, protože ještě než partneři stihli zaparkovat, již v sobě měli pro navození správné fanouškovské atmosféry záhřevný lektvar a zrcátka vozů ozdobená národními barvami – uvítání bylo již v lese :-). Poté, co si u recepce prošli slavobranou, utvořenou z roztleskávaček (MČR Tigers Cheerleaders VSK Univerzita Brno), dostali dres ve tvaru české/slovenské vlajky se svým jménem a barvou obdržené píšťalky byli rozděleni do týmů pro následné absolvování jednotlivých workshopů vedených zástupci výrobců. Umíte si představit 280 lidí pískajících na píšťalky a takřka všechny oděny do vlajky :-)?

Školení a fonoušci z ATC

Po dopoledním školení vystoupil se svou přednáškou na téma vývoj trhu, novinky z ATC, zuřivý fanoušek Petr Vaněk, ve volném čase obchodní ředitel AT Computers, který na úvod shrnul loňský stav trhu s IT. Posluchačům bylo také připomenuto, že distributor má vlastní tým předprodejní podpory pro Microsoft, HP, Kaspersky Lab, servery, storage a sítě. V NAS zařízeních se zaměřuje na SMB (je distributorem Synology, Qnap, Lenovo, Netgear či D-Linku) a v distribuci má velké portfolio tabletů a smartpohnů od různých značek. V nabídce nechybí ani stále populárnější 3D tisk a řešení pro digitální domácnost. V e-commerci se zapracovalo na vylepšení objednávkového portálu, konkrétně vyhledávání či možnosti lépe ovládat systém dotyky. „V NASkách pro prodejce vidím velkou příležitost. Při jejím prodeji totiž můžete poradit nejen, jak funguje, ale také pomoci s její instalací a konfigurací do domácnosti a tak si přijít třeba na další dva tisíce korun,“ řekl na závěr svého vystoupení Petr Vaněk.

Martin Wanke, král fanoušků, hlavní cheerleader :-) :-) :-), moderátor akce a k tomu všemu ještě marketingový ředitel AT Computers, se ohlédl za minulým rokem z pohledu výroby počítačů a předpověděl úspěšný letošek. Krátce také pohovořil o digitální domácnosti, konkrétně o řešení Digimax, které dokáže ovládat celý byt či dům a to i díky dnes již bezdrátovým čidlům a ovladačům. Stále lukrativní a letos ještě více je IT ve školách. Nejenže AT Computers s dalšími partnery pomáhá uskutečnit projekty včetně grantů, ale jak správně poznamenal Petr Vaněk, letos školy hodně ušetřily za topení, které budou muset utratit, jinak o ně přijdou.

Minipučíky v akci

Po celou dobu dvoudenních akcí bylo možné během přednášek soutěžit a za vyhrané minipučíky (čím by měl také správný fanoušek platit, že?) nakupovat od sličných hostesek ve fanshopu různé fandící věci, včetně piva „obsahující zlato“ anebo je vyměnit za hardware, který dodali partneři akce.

Večerní sportovní akce

I pověstné a mnohými netrpělivě očekávané večerní programy marketingového týmu ATC se nesly ve sportovním duchu. Nechybělo tak vystoupení vynikajících známých komentátorů České televize, kteří pouštěli své přežblebty, nepovedené živé vstupy a také zajímavé nejen sportovní komentáře. Pro partnery vymysleli i řadu menších soutěží ve fanouškovském duchu nebo zážitkovou turistiku v podobě přeletu přes Alpy.

Jak je již na setkáních AT Computers zvykem, nemohly chybět roztleskávačky se svou napůl akrobatickou show, mistr barman se svou show i koktejly po celý večer (jejich kvalita je neskutečná!), živá kapela Gusta Womacka Vorcestra a diskotéka, která se protáhla do snídaňových hodin.

Kdo poctivě fandil, určitě přijede na podzim zase! A kdo ne, přijede stejně, akce ATC jsou emotivní a zejména programem a přednáškami vyladěné na míru každé prodejní síti (skupině dealerů) dle zaměření. Popsané akce navštívilo v součtu přes 1300 lidí.

Mediálním partnerem akcí byl Reseller Magazine OnLine (RMOL.CZ) a Reseller Magazine.

Obrazová galerie:
Štítky: