Klikman to rozjede v havajském stylu
V pátek pak proběhne školení, které pro 200 obchodníků sítě připravilo 18 dodavatelů. V průběhu dne pak nebudou chybět soutěže s divokými havajskými tanečnicemi a den bude ukončen bohatou tombolou.
Klikman za první kalendářní čtvrtletí 2012 ohlásil opět meziroční růst obratu tentokrát o 16 procent a dle ředitele pro obchod a marketing eD' system Czech Petra Schroma je více než 98 procent obratu sítě Klikman v souladu se strategii firmy prodáváno kamennými pobočkami sítě přímo na prodejnách.
"Nejvíce úspěšné jsou partnerské prodejny Klikman ve středních a malých městech, které díky společnému nákupu a marketingu sítě mohou veškerý svůj čas věnovat aktivnímu obchodování," řekl Jan Krajíček vedoucí nákupu sítě Klikman.
Síť Klikman vznikla v roce 2010 a dle slov tehdejšího vedoucího projektu Jakuba Válka měla být zaměřena na podporu prodeje partnerů přes internet. Po návratu Petra Schroma zpět do eD' systemu, pak projekt prošel celkovou změnou konceptu a ambicí.
„Původní myšlenka podpory internetového prodeje našich partnerů nemohla být funkční, to muselo být jasné každému člověku, který alespoň chvíli viděl fungovat nějaký internetový obchod zevnitř,“ řekl Petr Schrom, který z rodinných důvodů tehdy opustil místo ředitele T.S.Bohemia, největšího internetového IT prodejce na Moravě. „Netajím se tím, že vzorem pro novou koncepci Klikmana nám byla síť našeho konkurenta, která na trhu byla aktivní a stahovala tak k sobě i naše loajální dealery,“ přiznal a dodal: „Nicméně udělali jsme několik rozhodnutí, které nás měla odlišit, tak například, že nebudeme nikdy budoval vlastní prodejny, vždy pouze budeme podporovat dealer a síť bude složeno striktně z kamenných prodejen.“
V současnosti je v síti sdruženo přes 170 dealerů s kamennými prodejnami, které jsou umístěny skoro ve všech městech v ČR s počtem nad 15 000 obyvatel, plánuje si 20procentní růst pro tento rok a o péči, která jim je věnována svědčí například dubnový týdenní pobyt TOP 40 Klikman partnerů v Alpách.
Květnová akce Klikmanu se bude konat u Nového Města na Moravě - GPS: S 49°36'57.77" N 16°3'16.45". Mediálním partnerem je Reseller Magazine.
Fakta o akci
Název akce: S námi je to Havaj
Krátký popis: setkání členů a potencionálních zájemců
Datum: od 3. 5. do 4. 5. 2012
Místo: hotel Medlov, Nové Město na Moravě, Fryšava 143
Pořadatel: eD‘ system Czech
Kontakt: David Herman, +420 724 222 064, e-mail: dherman@klikman.cz
Mediální partner: Reseller Magazine