Jarní novinky pro Dell partnery

20. 3. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Dell na svém školení seznámila své obchodní partnery s novinkami v produktovém portfoliu, možnostmi služby Dell Finance, partnerským portálem a zejména s registrací obchodních příležitostí.
Ondřej Bačina, enterprise brand manažer ve společnosti Dell

Ondřej Bačina (enterprise brand manažer) začal stažením společnosti Dell z burzy a přes flexibilitu nejmenších obchodních partnerů a prioritní oblasti Dellu se dostal až ke žhavým novinkám z produktového portfolia.

Postupně představil novinky z oblasti storage (např. Compellent SC4020, Equalogic PS6210 nebo PowerVault řady MD 34xx a 38xx), serverů (např. Power Edge R220 a R920), networkingu (např. N2000 L2, N3000 L3 N4000 L3 a Dell S6000) i konvergované infrastruktury (PowerEdge VRTX update 1.3, s novým serverem Dell PowerEdge M820, rozšířením o redundatní kontroler a 10Gbit síťový switch).

Lubomír Šurina představil možnosti Dell Financial Services, výhody řešení pro prodejce i koncové zákazníky, typy financování (operativní leasing, finanční leasing, zpětný odkup či úvěr), předmět financování (hardware Dellu i třetích stran, služby, software i instalace) a postup při využití služby.

Během poslední přednášky Stanislav Hájek (channel marketing manažer) hovořil o partnerském programu Dell PartnerDirect, prakticky předvedl partnerský webový portál a pak se začal věnovat registraci obchodních příležitostí u společnosti Dell a jejím úskalím.

Registrace obchodů je novinka, jejímž smyslem je jednoznačné určení, do kterých projektů jde Dell napřímo a kde chce spolupracovat s partnery. Nástroj je dostupný prostřednictvím partnerského portálu, umožňuje u společnosti Dell registrovat zakázky pro koncové zákazníky a zároveň je podmínkou pro udělení projektové ceny a získání další podpory.

Obrazová galerie: