Radim Klabal nastoupil na novou pozici delivery director ve společnosti ComSource

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ComSource)
Česká společnost ComSource rozšířila svůj tým. Novým delivery directorem se stal Radim Klabal, jehož úkolem je zajistit kvalitu i efektivitu projektů po technické i ekonomické stránce a řídit vývojové aktivity v produktovém portfoliu.

ComSource tímto krokem pokračuje v plánovaném rozvoji poskytování svých IT služeb i v hledání nových příležitostí ve strategickém směřování firmy.

Radim Klabal působí v IT již více než 20 let. Do ComSource přichází ze společnosti GC System, kde pracoval na pozici technického ředitele zodpovědného za rozvoj a implementaci inovativních technologií například v oblastech bezpečnosti, analýzy a vizualizace dat, umělé inteligence a vývoje aplikací. V ComSource se Radim Klabal podílí na strategickém rozvoji a modelech poskytování služeb zákazníkům a dále pomáhá vytvářet a optimalizovat procesy, které z hlediska technologie a efektivity vedou ke zlepšení kvality dodávaných produktů. V oblasti rozvoje poskytovaných řešení zaštiťuje se svým týmem také modernizaci a hledání nových technologií pro efektivnější fungování realizovaných řešení.

„Jsme rádi, že se Radim stal součástí naší firmy. Jeho zkušenosti s vedením týmu i koncepty zákaznických řešení nám pomohou v dalším rozvoji a zlepšení interních procesů u dodávaných projektů. S nástupem Radima se nám otevírají také nové možnosti spolupráce v oblastech zákaznických řešení, kde jsme doposud žádné zkušenosti neměli,“ uvedl Jaroslav Cihelka, spolumajitel společnosti ComSource.

„ComSource nabízí spojení dynamické firmy a přátelského prostředí. Navíc se nebojí inovativních řešení. S mým týmem se staráme o to, aby se z pouhých příležitostí staly reálné a úspěšné projekty. Pro mě zajímavá je také široká škála zákazníků i řešení, které ComSource svým klientům zprostředkuje,“ dodal Radim Klabal.

Radim Klabal (47) je absolventem Vysokého učení technického v Brně. V minulosti zastával různé manažerské pozice, má zkušenosti s řízením dodávání služeb koncovým zákazníkům a taktéž v oblasti presales. Měl na starosti návrhy a konzultace IT zákaznických řešení, přípravu nových produktů i řízení týmu specialistů, například ve společnostech Soitron, DataSpring, O2 Czech Republic nebo na Ministerstvu zemědělství. Jeho koníčkem jsou bojové sporty a sám se aktivně věnuje tradičnímu karate.

Štítky: 

Podobné články

ComSource uvedl na český trh kiosky pro kontrolu USB disků a dalších externích médií

12. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ComSource)
Detekce neznámých a běžným nástrojům unikajících vzorků malwaru patří mezi hlavní problémy firem. Trendem je přechod k sofistikovanějším nástrojům, jako jsou samostatné „čističky“, které dokáží v reálném čase soubor zkontrolovat desítkami antivirových nástrojů nebo provést tzv. sanitizaci všech dat. Jedním z takových produktů jsou kiosky OPSWAT MetaDefender. Čtěte více

Objem DDoS útoků na české firmy po měsících stagnace vzrostl

28. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ComSource)
Počty DDoS útoků na české firmy i jejich celková intenzita po několika měsících stagnace v únoru trojnásobně narostly. Sice zatím ani zdaleka nedosahují objemu z loňského léta, přesto hrozby a způsobené škody neklesají. Jak totiž trend posledních měsíců jednoznačně ukázal, útoky jsou stále kvalitnější a intenzivnější útoky. Nejvíce útoků přitom již od července loňského roku míří z Ruska. Čtěte více

ComSource se rozšířil do Brna, kde chce zřídit i technologické centrum

8. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ComSource)
Česká společnost ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku, otevřela v únoru novou pobočku v Brně. Postupně zde chce vybudovat své nové technologické centrum a pořádat i školení zákazníků. Kromě pražské centrály má ComSource pobočky ještě v Písku a v Bratislavě. Čtěte více

Dlouhodobý trend zlepšování kvality DDoS útoků se potvrzuje

27. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ComSource)
Počty DDoS útoků na české firmy i jejich celková intenzita stagnují již od loňského podzimu. Dříve obvykle používanou plošnou hrubou sílu však nahradily kvalitnější a intenzivnější útoky, které dokáží napáchat stejně vysoké, nebo dokonce i větší škody. Zdánlivě slabší útoky se totiž i hůře odhalují. Čtěte více