PayPal: Matt Komorowski

16. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Společnost PayPal CEE do čela svého regionálního týmu pro střední a východní Evropu jmenovala Matta Komorowského. Ten ve své nové roli zodpovídá za prosazování inovací v platbách, které odrážejí měnící se nákupní zvyklosti zákazníků. Zaměří se také na rychlý rozvoj technologií v oblasti maloobchodu a plateb v zemích tohoto regionu.
Matt Komorowski, generální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu

Matt Komorowski pracuje ve společnosti PayPal od roku 2012. Svou kariéru zde zahájil na postu vedoucího prodeje. V této roli měl na starost rozvoj obchodních partnerství a podporu zavádění nových produktů ve více než 20 zemích střední a východní Evropy. Jako nový generální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu bude Matt Komorowski spolupracovat s podniky a oborovými partnery v regionu, spoluutvářet reakci na změny v prostředí plateb a urychlovat a podporovat obchod v regionu střední a východní Evropy.

V minulosti pracoval Matt Komorowski ve společnostech Boston Consulting Group, Avon Cosmetics a Groupon. Začínal jako podnikatel v Kanadě, kde podporoval malé a střední firmy v jejich marketingových iniciativách. Je absolventem Rotmanovy obchodní školy při torontské univerzitě, kde získal bakalářské tituly v oborech obchod a finance. Matt Komorowski hovoří anglicky a polsky. Ve volném čase se věnuje silniční cyklistice a běhu, hraje squash, jezdí na snowboardu a skáče s padákem.

Štítky: 

Podobné články

Marcin Glogowski, generální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu

Jak revoluce v e-commerce ovlivnila spotřebitelská práva?

12. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Práva spotřebitelů, která byla formulována před více než půlstoletím, zůstávají dodnes platná, avšak v 21. století jejich zavedení získává zcela nový rozměr. K jejich nové interpretaci přispěly moderní technologická řešení, zejména e-commerce a m-commerce, a společnosti se tak překonávají v reakci na měnící se očekávání spotřebitelů. Čtěte více

„Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se projevuje přímo na průměrné ceně nákupu – v těchto dnech zákazníci utrácí v online obchodech až o 360 % více než kterýkoli jiný den v roce. Čtěte více

Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy

21. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu. Čtěte více

E-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku

26. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Podle průzkumu společností PayPal a Deloitte je motorem ekonomického růstu a expanze místních firem přechod na digitální hospodářství a růst objemu elektronického obchodu (v regionu objem tržeb přes online obchod vzrostl od roku 2007 o 200 %). Ekonomiku přitom pohánějí kupředu zejména malé a středně velké firmy. Čtěte více