Nový marketingový ředitel v INTELEKU

14. 4. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Marketingovým ředitelem společnosti INTELEK se stal Marek Šalanda, který má na starosti vedle ČR a SR také celý region EMEA. Vedle marketingových aktivit se věnuje především značkám Signamax, Solarix a Tenda.
Marek Šalanda, marketongový ředitel INTELEKu.

Marek Šalanda působil devět let ve vydavatelstvích, z toho 7 let jako šéfredaktor časopisů zaměřených na oblast ICT. Specializoval se na rozjezdy nových projektů a titulů, ať už v oblasti tištěných či elektronických médií. Posledních 5 let se intenzivně věnoval oblasti ICT byznysu, především vztahům mezi výrobci, distributory a prodejci, jejich prodejním strategiím a rozvoji na trzích střední a východní Evropy. Patřil mezi přední české publicisty věnující se právě této oblasti.
V posledních letech působil v managementu vydavatelství, kde se staral především o strategie jednotlivých titulů a jejich marketing.
Mezi jeho zájmy patří především cykloturistika a publicistika. Právě na kole absolvoval ve dvojici několikatýdenní až několikaměsíční přejezdy kontinentů a jejich částí. Zážitky a zkušenosti ze svých cest úspěšně publikuje.