Na pozici COO ve společnosti Analytics Data Factory nastoupil Radim Kašpárek

13. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Analytics Data Factory)
Česká společnost Analytics Data Factory, která je expertem na správu a využití firemních dat, rozšířila svůj tým o dalšího klíčového člověka. Na nově vytvořenou strategickou pozici Chief Operations Officer (COO) nastoupil Radim Kašpárek, který přišel ze skupiny Unicorn.

„Vytvoření pozice COO je výsledkem našeho dlouhodobého růstu, a zároveň dalším krokem k transformaci firmy na produktově orientovanou. Vážím si toho, že se Radim se svými bohatými zkušenostmi s řízením tuzemských i zahraničních projektů bude podílet právě na rozvoji ADF,“ uvedl Kamil Mahdal, zakladatel a CEO společnosti Analytics Data Factory.

Radim Kašpárek působil 11 let ve skupině Unicorn, kde před příchodem do ADF zastával pozici produkčního ředitele a jednatele společnosti ChargeUp. Během své kariéry se věnoval především oblasti automotive, elektromobility a energetiky.

Na pozici COO společnosti ADF působí Radim Kašpárek od 1. listopadu a ve své nové roli nese mimo jiné odpovědnost za denní chod firmy, implementaci strategických zájmů a dohled nad klíčovými zakázkami.

Radim je ženatý, ve volném čase se věnuje zejména svým dvěma synům, má rád lyžování a jachting.

Podobné články

Velká část českých firem se do konce příštího roku stane obětí deepfake útoku

23. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Analytics Data Factory)
Stále jednodušší přístup k nástrojům pro snadnou tvorbu deepfake obrázků, videí a zvuku přináší obrovské negativní dopady i na firmy. Podle odhadů české společnosti Analytics Data Factory, která se zaměřuje na prevenci vzniku podvodů v reálném čase, se do konce příštího roku stane velká část českých firem obětí útoku založeného na deepfake. Čtěte více