Modecom: Jiří Dědek

11. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Modecom)
Na nově zřízenou pozici brand managera pro Českou a Slovenskou republiku ve společnosti Modecom nastoupil Jiří Dědek. Jeho úkolem je rozvoj obchodu a posílení značky na trhu.
Jiří Dědek, brand manager společnosti Modecom pro ČR a SR

Jiří Dědek se na různých IT pozicích pohybuje od roku 2000. Během své kariéry působil například ve společnostech Netcomp, Welmon trade, Tech Data a Mironet, kde získal zkušenosti a přehled o IT trhu. Jiří Dědek se pohyboval v oblasti partnerského prodeje i v prodeji koncovým zákazníkům.

Nabídka pozice brand manažera pro společnost Modecom je pro mě velkou výzvou,“ řekl Jiří Dědek. „Věřím, že mé zkušenosti a praxe přispějí k rozvoji prodeje produktů Modecom na našem trhu.

Jirka hraje golf, squash a rád cestuje. Ve volných chvílích se ale věnuje hlavně dcerám Emmě a Elle.

Štítky: 
Modecom