HTC: Paul Brown

8. 5. 2017. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: HTC)
Bývalý člen týmů Disney a Spotify se připojuje k virtuální revoluci a bude řídit HTC Vive v Evropě. Paul Brown bude působit v centrále HTC pro Evropu, která se nachází nedaleko Londýna. Zde bude dohlížet na rozvoj ekosystému pro HTC Vive. Oblastí jeho zájmu bude jak hardware, tak software a v neposlední řadě i virtuální obsah jako takový.

Než se Paul připojil k HTC Vive, pracoval jako generální ředitel Digital D2C ve společnosti Disney Interactive pro region EMEA. Jeho hlavní náplní byla starost o obsah a dozor nad vývojem a spuštěním britské služby DisneyLife. Ta byla vůbec první důležitou platformou společnosti Disney pro distribuci hudby a videa na bázi předplatného. V letech 2009 a 2010 se na pozici britského marketingového ředitele také podílel na spuštění mobilní verze služby Spotify. Mnoho zkušeností si přináší i ze svého působení v Sony Music a u amerického leadera na trhu online rádií Pandora Media. První pracovní zkušenosti nabral jako právník ve firmě Hogan Lovells.

Paul se připojuje k týmu HTC Vive ve vzrušující době. Od roku 2016, kdy byl Vive představen jako výsledek spolupráce HTC a Valve, se setu podařilo udržet vedoucí pozici na trhu s virtuální realitou. Vive díky dalším inovacím a představení Vive trackeru postupně vstupuje do nových odvětví, kde podporuje další rozvoj. HTC proto stále pracuje na rozšiřování ekosystému prostřednictvím projektů jako Vive Studios, Vive X a VR for Impact. Jedním z aktuálních je i spuštění programu předplatného v obchodě s obsahem pro virtuální realitu Viveport. Paulovy bohaté zkušenosti s novými médii a obsahem budou velmi nápomocné pro upevnění pozice HTC Vive na rostoucím trhu s virtuální realitou.

„Možnost připojit se k týmu, který stojí za setem HTC Vive je pro mě velmi vzrušující. Virtuální realita má potenciál změnit svět a skutečně odpoutat naši představivost. Vive nám ukazuje cestu za skutečně pohlcujícími virtuálními technologiemi a obsahem. Jsme teprve na začátku této cesty, podobně jako jsme se před deseti lety seznamovali s možnostmi streamingu hudby a videa! Velmi se těším na spolupráci s globálním Vive týmem. Věřím, že se nám s partnery podaří udržet a nadále posilovat pozici průkopníků na poli virtuální reality,“ řekl Paul Brown.

Štítky: 

Podobné články

Deset kybernetických nebezpečí roku 2024: Hrozby, trendy a doporučení

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eviden)
S každým rokem roste počet a intenzita kybernetických útoků. Do roku 2025 by pak kyberzločinci měli celosvětově způsobit škody za 10,5 bilionu dolarů. Ruku v ruce s tím pak jde rostoucí zájem firem o služby prediktivní bezpečnosti. Vedle „tradičních aktivit“ poroste i závažnost útoků přes kvantové počítače, umělou inteligenci, 5G infrastrukturu nebo virtuální realitu. Čtěte více

Poslední kvartál roku 2023 přinesl prudký nárůstu prodeje AR a VR headsetů

19. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Díky zlepšující se makroekonomické situaci a zahájení prodeje nových modelů došlo ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023 podle IDC k celosvětovému meziročnímu nárůstu prodeje náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu o 130,4 %. Čtěte více

HTC VIVE rozšířilo nabídku profesionálních služeb

1. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HTC Vive)
Společnost HTC VIVE představila profesionální verzi headsetu VIVE XR Elite Business Edition s podporou LBE softwaru a službami VIVE Business+. Ty usnadní správu celých flotil headsetů i nasazení obsahu v jakémkoli měřítku. Nová edice přináší i nové fyzické doplňky pro ještě důslednější všestrannost a zvýšení pohodlí při delších sezeních nebo při spolupráci více uživatelů. Čtěte více
Vlevo Krzysztof Konieczny, CEO společnosti Sun Capital, a vpravo Marek Prorok,  sales manager projektu Company (Un)Hacked v Zebra systems

Zebra systems se stala distributorem bezpečnostních VR kurzů Company (Un)Hacked

26. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Společnost Zebra systems se stala distributorem řešení Company (Un)Hacked umožňujícího komplexní trénink kybernetické bezpečnosti ve virtuální realitě. Interaktivní trénink ve virtuální realitě pomáhá zvyšovat povědomí o kybernetické bezpečnosti a ochraně dat mezi zaměstnanci. Čtěte více