Eset: David Krištof a Pavel Matějíček

26. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
Společnost Eset v České republice jmenovala dva nové manažery. Pozici manažera online marketingu zastává David Krištof a manažerem technické podpory se stal Pavel Matějíček.
Zleva David Krištof a Pavel Matějíček

David Krištof (30) nově zastává pozici manažera online marketingu. Do jeho kompetence spadá koordinace online marketingových aktivit české pobočky společnosti Eset zahrnující především správu webových stránek a elektronického obchodu, PPC kampaně, SEO, sociální média a email marketing. David vystudoval fyziku a výpočetní techniku na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. Do společnosti Eset nastoupil v roce 2012 jako specialista na webdesign. Je ženatý a mezi jeho koníčky patří běh, cyklistika, cestování, film a moderní technologie.

„Na online marketingu se mi líbí, že jsou velmi rychle vidět výsledky práce. A i když jsou výsledky dobré, stále je nutné optimalizovat, testovat a především pečlivě sledovat trh. Spolu s tím je třeba být neustále otevřený novým myšlenkám a trendům,“ řekl David Krištof.

Pavel Matějíček (30) byl povýšen na pozici manažera technické podpory. Jeho úkolem je udržet standard technické podpory, posilovat individuální specializaci jednotlivých technických specialistů a vytvořit nový vzdělávací a certifikační systém pro partnerskou síť. Matějíček do Esetu nastoupil v roce 2012 jako specialista technické podpory. Je ženatý, očekává narození druhého potomka a ve volném čase se věnuje geocachingu, cestování, počítačovým a deskovým hrám.

„Mým hlavním cílem je, aby technická podpora nebyla vnímána jen jako podpora businessu, ale jako klíč k jeho úspěchu,“ uvedl Pavel Matějíček.

Štítky: 
Eset