Dial Telecom: Marek Šťastný

12. 2. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dial Telecom)
Technickým ředitelem společnosti Dial Telecom se stal Marek Šťastný. Do funkce přešel z pozice zástupce technického ředitele (se zaměřením na analýzu a plánování systémů, sítí a procesů). Marek Šťastný ve funkci technického ředitele vystřídal Ingrid Ledererovou, která řídila technický rozvoj společnosti 16 let.
Marek Šťastný, technický ředitel Dial Telecom

Marek Šťastný, absolvent oboru Elektronické počítače Fakulty technologické ČVUT, působí v oboru telekomunikací již od roku 1986. Po ukončení vysokoškolského vzdělání nastoupil jako technik do výpočetního centra ČVUT, odkud po transformaci centra přešel do pozice vedoucího oddělení plánování a rozvoje sítě sdružení CESNET. V roce 1998 přišel do společnosti InWay na pozici vedoucího oddělení výstavby a plánování sítě.

Obdobnou funkci zastával také ve společnosti Dial Telecom, která InWay získala akvizicí v roce 2005. Od roku 2010 pracoval na pozici vedoucího oddělení analýzy, procesů a plánování. Mezi lety 2008 a 2013 byl členem dozorčí rady společnosti Dial Telecom.

 „Dial Telecom je bezesporu jedním z nejdynamičtěji rostoucích telekomunikačních subjektů na trhu. S novými akvizicemi a zaváděním inovativních technologií se neustále rozrůstá pole naší působnosti a portfolio poskytovaných služeb. Jejich bezproblémové zavádění do praxe je pro mě proto v nové funkci velkou výzvou. Zároveň se budu zasazovat o další rozvoj a modernizaci naší optické sítě. Ta tvoří jednu z hlavních konkurenčních výhod Dial Telecomu, kterou si hodláme udržet,“ dodal nově jmenovaný technický ředitel Dial Telecomu.

Marek Šťastný je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase se rád věnuje rodině, hudbě a zvuku. 

Štítky: 

Podobné články

Jak přimět zákazníka k virtualizaci?

14. 12. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Dial Telecom)
Dial Telecom zveřejnil tři hlavní důvody, proč by měly firmy virtualizovat své servery. Jako hlavní benefit firmy vnímají úsporu nákladů za pořízení a provoz serverů a pružnější rozhodování o přechodech na nové firemní aplikace. Nejoblíbenějšími platformami jsou v ČR řešení VMware nebo Hyper-V od Microsoftu. Čtěte více

Dial Telecom zmodernizoval ICT infrastrukturu v Alza.cz

18. 8. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Alza.cz)
Dial Telecom pomohl s modernizací ICT infrastruktury sítě obchodů Alza.cz. Důvodem rozšíření telekomunikační sítě prodejce počítačů a elektroniky byla zvýšená poptávka zákazníků a expanze společnosti na Slovensko. Čtěte více