Asus: Ondřej Třetina a Stanislav Tošner

9. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asus)
Ondřej Třetina se od dubna stal marketingovým manažerem společnosti Asus. Ze své funkce zodpovídá za vedení marketingových a PR kampaní celého portfolia v České republice a na Slovensku. Staronovou posilou marketingového týmu je také Stanislav Tošner.
Zleva Ondřej Třetina a Stanislav Tošner

Ondřej Třetina začal sbírat zkušenosti v marketingovém oddělení české pobočky společnosti  Asus už při studiu na Fakultě mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde získal inženýrský titul. Ve firmě Asus, kde postupně zastával různé marketingové pozice, působí již od roku 2007. V posledních dvou letech byl vedoucím marketingového týmu zodpovědného za počítačové komponenty. Ve volném čase se věnuje cestování, sportu a rychlým autům.

„Rád bych více využil potenciál méně tradičních forem propagace, které jsme dosud jako konzervativní asijská společnost v Česku a na Slovensku při marketingových kampaních tolik nevyužívali,“ poodhalil své záměry Ondřej Třetina. „Jednotlivé kampaně chceme zároveň více propojit a stavět i na zkušenostech kolegů v zahraničí.“

Další staronovou posilou marketingového týmu společnosti Asus je Stanislav Tošner, který třetím rokem působí na pozici PR specialist. Nově se jeho pracovní náplň rozšířila o PR kampaně kompletního portfolia značky a také na komunikaci s PR a digitálními agenturami na českém a částečně i slovenském trhu. Absolvent Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze měl do dubna letošního roku na starosti Public Relations systémové divize (notebooky, tablety, telefony) v České republice.

Štítky: