TP-Link s novým vzhledem a identitou značky

24. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP-Link)
Společnost TP-Link představila celkovou transformaci značky a vizuální identity. Cílem výrobce je přizpůsobit se životnímu stylu spotřebitelů, kteří jsou aktivní na internetu. Mimo již tradičních bezdrátových technologií společnost postupně rozšiřuje svůj záběr i do oblastí chytré domácnosti, chytrých telefonů a chytrého příslušenství.

Společnost TP-Link se rozhodla pro posílení značky v zájmu dalšího vývoje a s přihlédnutím k celkové korporátní strategii jí vtiskla novou podobu. „Během posledních dvaceti let tým výzkumu a vývoje společnosti TP-Link systematicky pracoval na tom, aby splnil potřeby desítky milionů svých zákazníků. Momentálně se vydáváme na další cestu, abychom vyhověli požadavkům dnešního on-line životního stylu,“ uvedl Jeffrey Chao, předseda a prezident TP-Linku. „Jelikož se naše portfolio dále rozrůstá, je vhodná doba, aby tuto skutečnost reflektovala i naše značka. V nadcházejících měsících s potěšením představíme celému světu nový TP-Link a přineseme zákazníkům nově vyvinuté produkty a lepší zážitky.“

TP-Link v souladu s novou korporátní strategií provedl hned několik změn své korporátní identity a podoby své značky. Novým sloganem „Reliably Smart“ navazuje na předchozí slogan a zároveň podtrhuje svůj posun k chytrým produktům. Nové logo společnosti charakterizuje šipka směřující do středu, která odkazuje k příslibu společnosti, že v centru její pozornosti je na prvním místě zákazník a jeho současné potřeby.

Společnost také změnila jméno v logu na všechna malá písmena. V textu bude své jméno psát TP-Link místo TP-Link, což dodá názvu jednodušší a přívětivější podobu. Své produkty opatří společnost novými obaly, které zlepší schopnost prodeje. Úprav se dočkají i webové stránky, produkty na nich budou prezentovány srozumitelněji. A konečně poslední proměna se týká barevné palety značky, která dostala povzbudivější a lákavější tón, takže ladí s celkovým duchem nového brandu.

„Zákazníci jsou dnes zahlceni stále se měnícími technologiemi. Potřebují lepší výkon, aby udrželi krok s okolím, ale jsou také zmateni přebytečným množstvím informací o vlastnostech a funkcích,“ řekl Brian Meyers, strategický ředitel FutureBrand. „Viděli jsme potenciál v uživatelském zjednodušení a zároveň posílení výkonnosti. Chytré, pokrokové a pro lidi. Taková by měla být nová identita produktů TP-Linku a jejich balení by o tom mělo vypovídat. Věříme, že nová podoba umožní TP-Linku udělat velký krok od domácího připojení k propojení všech potřeb moderního životního stylu.”

Na webových stránkách TP-Link.com, profilech a kanálech na sociálních sítích, obalech výrobků a projekcích v obchodech se objeví jasnější barvy a silnější písmo. Změny se odrazí již na nejnovějších modelech, jako je Talon AD7200.

Podobné články

Intel Vision 2024: Gaudi 3 a další novinky ze světa umělé inteligence

12. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Intel)
Na konferenci Vision 2024 společnost Intel svým partnerům a zákazníkům představila nejdůležitější produktové novinky a technologické pokroky ze světa umělé inteligence pro firmy. Mezi největší inovace patří AI akcelerátor Gaudi 3, podniková AI řešení s novými funkcemi a možnostmi nebo škálovatelné end-to-end systémy založené na otevřeném ekosystému pro různé typy podniků. Čtěte více

Google Find My Device umožní lokalizovat ztracenou elektroniku

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Google)
Společnost Google spustila dlouho očekávanou funkci Find My Device, kterou poprvé ohlásila již na své loňské vývojářské konferenci. Technologie využívá sdílenou síť tvořenou miliardami zařízení se systémem Android a funkčně odpovídá možnostem podobných služeb společností Apple a Tile. Aktuálně je služba dostupná v USA a Kanadě, zbytek světa by měl brzy následovat. Čtěte více

TD SYNNEX bude ve svých skladech držet repasované produkty Cisco Refresh

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX vychází vstříc rostoucí poptávce po udržitelných řešeních v oblasti IT. Nově bude držet repasovaná zařízení s certifikací Cisco Refresh přímo ve svých evropských skladech. A to včetně českého skladu v Boru u Tachova, který je největším logistickým centrem distributora v Evropě. Cirkulární produkty tak budou připraveny k okamžité expedici. Čtěte více

Huawei v Berlíně představil špičková řešení pro oblast optických sítí

8. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Jaká proměna čeká internetové připojení v příštích letech? To si mohli prohlédnout návštěvníci konference FTTH 2024 v Berlíně, která představila internet budoucnosti jako zelený, ultraširokopásmový a inteligentní. Inovativní řešení, která mají uspokojit stále náročnější požadavky na internetové připojení, představila na konferenci také společnost Huawei. Čtěte více