Toshiba propojuje maloobchodní prodejce se spotřebiteli
Cílem společnosti Toshiba je pomoci maloobchodním prodejcům, přizpůsobit jejich strategie, obchody a technologii tak, aby zohledňovaly nový vztah s moderními spotřebiteli, ve kterém se „obchod“ na cestě spotřebitele za nákupy posílí mnoha různými kanály - na webových stránkách, v kamenném obchodě nebo v mobilním zařízení.
TCxGravity je první maloobchodní aplikací, která poskytuje spotřebitelům v obchodě i mimo něj skutečnou „vícekanálovou“ komunikaci spotřebitele s obchodníkem. Tato technologie umožňuje pracovníkům prodeje spotřebitele na cestě za jejich nákupy interaktivně oslovovat. V obchodě samém využívá aplikace kompletní množinu obchodních funkcí, které si mohou pracovníci prodeje, ale i zákazníci navolit takovým způsobem, který vyhovuje nejlépe jejich obchodním potřebám v době nákupu či prodeje. Aplikace zavádí stabilní, přizpůsobitelnou platformu, která se snadno adaptuje na nově přicházející technologie, a tím vytváří bezkonkurenční, snadno rozšiřovatelnou obchodní platformu. Aplikaci lze využívat jako samostatnou pokladní aplikaci nebo spolu s technologií Sterling Order Management firmy IBM, která poskytuje komplexnější obchodní funkce v reálném čase, jako jsou například nabídky produktů a služeb na základě historie objednávek zákazníka, řízení objednávky převzaté z jiného obchodního kanálu, nabídky alternativ zboží, které není skladem a tak podobně.
„Naší misí je neustále zlepšovat zkušenosti zaměřené na zákazníka. Zákazníkovi chceme umožnit, aby s námi pohodlně a bez problémů jednal prostřednictvím našich webových stránek, mobilu nebo v našich obchodech,“ řekl Ratnakar Lavu, senior viceprezident pro informační technologie, obchodní domy Kohl’s. „Věříme, že inovační řešení TCxGravity společnosti Toshiba přinese průlomovou vícekanálovou komunikaci a zlepší zkušenosti, které řadí zákazníka v obchodě i mimo něj na první místo.“
Zařízení je TCxWave je na rozdíl od klasické pokladny nebo samoobslužného místa nové univerzální řešení, které v oboru ještě neexistuje. Jeho charakteristický design, flexibilní použití, širokoúhlý formát obrazovky a dotykový displej založený na gestech umožňují rozvíjejícímu se maloobchodnímu prostoru nové funkce a ochranu investic.
„Jako přední světová cestovní kancelář obslouží Hudson Group každoročně miliony cestujících při tranzitu některými z nejvytíženějších letišť Severní Ameriky. Našim cílem je poskytovat to, čemu říkáme „Služba nejlepšího přítele“ – službu, která zajišťuje přesné, přívětivé a rychlé provedení každé transakce. Když svým zákazníkům a pracovníkům nabídneme systémovou obrazovku, která se používá snadno jako chytrý telefon, mohli bychom tuto službu ještě zlepšit,“ řekl Gary MacRae, SVP a vedoucí pracovník pro informace, Hudson Group.
„V moderním maloobchodě nelze tempo změn přehlížet a v kamenném obchodě to mnozí prodejci cítí nejintenzivněji,“ řekl Steven D. Ladwig, prezident a CEO, Toshiba Global Commerce Solutions. „Myslím si, že naše vize „Together Commerce“ pravdivě zachycuje měnící se tvář maloobchodního prodeje a způsob, kterým budou prodejci nově „Obchod“ definovat. Jsme odhodláni vytvořit technologii pro obchody, která prodejce a spotřebitele více propojuje.“