Tablety Asus nejprodávanějšími v nabídce Alza.cz

15. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Alza)
Za poslední tři roky se počet prodaných tabletů u Alza.cz zněkolikanásobil – v roce 2012 činil meziroční nárůst prodaných tabletů 250 %, v roce 2013 114 %. Mezi elektronickými mobilními zařízeními se v letošním roce očekává nejrychlejší nárůst penetrace právě u tabletů.

„Obliba tabletů narůstá napříč všemi věkovými skupinami a je motivována především širší nabídkou zařízení na trhu, cenovou dostupností, lepším výkonem či nabídkou příslušenství. Dalším důvodem jsou statisíce aplikací, které jsou dnes pro tablety k dispozici, navíc v každé kategorii je k dispozici hodnotná aplikace zcela zdarma,“ řekla PR manažerka Alza.cz Šárka Jakoubková.

Nejprodávanějšími značkami tabletů v České republice i na Slovensku u Alza.cz jsou Asus, Apple a Samsung, z hlediska nejprodávanějších operačních systémů pak zákazníci Alza.cz v podstatě kopírují celosvětové výsledky: nejprodávanější je Android (75 %), následuje iOS (24 %) a Windows (1 %). Uživatelsky nejlépe hodnocenými tablety u Alza.cz jsou výrobky značek Apple a Samsung. Pomyslný palec dolů pak dostávají především zařízení z kategorie „levné“, tedy zhruba pod tři tisíce korun, kde je třeba vybírat obezřetně.

„Rok 2014 přinese větší zájem o tablety s operačním systémem Windows a zařízení s větším displejem. Posílí trh konvertibilních zařízení 2 v 1, která kombinují mobilitu tabletu s výkonem notebooku a nabízejí jednoduché ovládání pomocí dotyku nebo oddělitelné klávesnice. Zákazníci preferující menší zařízení se pak přesunou k phabletům, které kombinují vlastnosti smartphonu a tabletu. Prodeje phabletů a zařízení 2 v 1 budou postupně růst, jak to nyní vidíme u chytrých telefonů a konvenčních tabletů,“ dodala Jakoubková.

Podobné články

Přepravce GLS se propojil se sítí AlzaBoxů

20. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Mezinárodní balíkový přepravce GLS začal doručovat balíky z e-shopů mimo svých balíkomatů GLS Parcel Box i do sítě AlzaBoxů. Společnost reaguje na dlouhodobě rostoucí oblibu balíkomatů, které v současnosti podle průzkumu společnosti GLS aktivně využívá již každý pátý Čech. Čtěte více

Marketing Alzy řídí Klára Blažková

12. 10. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení marketingu největšího českého e-shopu Alza přebrala 30letá Klára Blažková v září, kdy na tomto postu vystřídala Marka Dvořáka, který se rozhodl přijmout novou pracovní výzvu. Klára do firmy nastoupila před šesti lety a doposud zde prošla několika rolemi od manažerky kampaní, přes ředitelku marketingové divize až po zastupující ředitelku celého oddělení a ředitelku marketingové strategie firmy. Čtěte více
Barbora Paulovič Deckerová, viceprezidentka pro spolupráci s byznys partnery IBM Ecosystem pro region střední a východní Evropy

IBM Watson poradí zákazníkům Alzy

29. 9. 2022. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: IBM)
Lídr online obchodování v České republice komunikuje se zákazníky pomocí IBM Watson asistenta v IBM cloudu. Virtuálního asistenta vyvinul obchodní partner IBM, český start-up AddAI.Life. Čtěte více

Alza.cz a CZC.cz začínají nabízet sestavy s certifikací Nvidia Studio

4. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nvidia)
Společnosti Alza.cz a CZC.cz zařazují do nabídky svých PC sestav také první modely s certifikací Nvidia GeForce RTX Studio určené pro tvorbu grafiky, technologických návrhů nebo např. práci s videem, fotografiemi a dalším obsahem. Čtěte více