Smarty BRANDS. expandují na Slovensko

24. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Smarty BRANDS.)
Skupina Smarty BRANDS. otevřela na konci března první prodejnu Smarty na Slovensku – konkrétně v Bratislavě. Již na začátku měsíce spustila také provoz internetového obchodu smarty.sk.

„Expanze na Slovensko je prvním vstupem skupiny Smarty BRANDS. na zahraniční trh. Předloňský nákup sítě JRC, ke které patřil i slovenský Brloh, nám otevřel dveře za hranice. Rozhodli jsme se toho potenciálu naplno využít a rozjet byznys na Slovensku,“ popsal majitel a zakladatel Smarty BRANDS. Petr Syrůček.

„Dynamika růstu Smarty na Slovensku bude z nemalé části ovlivněna nejen celkovým ekonomickým vývojem trhu v následujícím období, ale také úspěšností konceptu prvních prodejen, které otevíráme. Není tajemstvím, že slovenský trh je v telco části výrazně odlišný a naše výchozí pozice je jiná, než kterou jsme měli a máme v ČR, kde má Smarty více než desetiletou historii s nezanedbatelným podílem prodeje koncovým zákazníkům i B2B segmentu. I tak bychom ale rádi v následujících dvou letech otevřeli až deset Smarty prodejen v klíčových obchodních centrech velkých měst,“ doplnil finanční ředitel Smarty BRANDS. Rudolf Konečný.

Slovenskou herní síť Brloh vlastní Smarty BRANDS. od roku 2021. Její design teď projde potřebnou modernizací a stane se součástí nové sítě Smarty. „Prodejny Brlohu postupně začleníme do sítě Smarty, stejně jako jsme to udělali v Česku s JRC. Chceme Brlohu vdechnout nový život a přizpůsobit značku nové době. V našich slovenských prodejnách bude mít Brloh výsadní postavení, stejně jako ho má v české síti značka JRC,“ uzavřel Syrůček.

Bratislavská prodejna je první z několika, které se pod značkou Smarty na Slovensku otevřou. Zákazníkům přinesou kombinaci toho nejlepšího z chytré elektroniky a světa gamingu. Na prodejnách si zákazníci budou moci vyzkoušet i pořídit mobilní telefony, počítače, herní konzole či merch i různé příslušenství. Samozřejmostí je možnost poradit se s proškoleným prodejcem – od nastavení telefonu až po to, jak si zařídit chytrou domácnost. Pobočky propojí prodej na místě, výdej zboží z e-shopu i servis pro zákazníky Smarty i Brloh.

Podobné články

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více