Přepravce GLS se propojil se sítí AlzaBoxů

20. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Mezinárodní balíkový přepravce GLS začal doručovat balíky z e-shopů mimo svých balíkomatů GLS Parcel Box i do sítě AlzaBoxů. Společnost reaguje na dlouhodobě rostoucí oblibu balíkomatů, které v současnosti podle průzkumu společnosti GLS aktivně využívá již každý pátý Čech.

Balíkový přepravce GLS dále posiluje svou přepravní síť v České republice a připojuje ke svým výdejním místům a balíkomatům, tzv. GLS Parcel Boxům, také rozsáhlou síť výdejních automatů společnosti Alza.cz. Reaguje tak na jejich rostoucí oblibu. V roce 2016 balíkomaty aktivně využívala pouhá 3 % lidí, dnes je to již pětina (20 %). Zákazníci společnosti GLS mají nově možnost adresovat svoje zásilky i do sítě 1 300 AlzaBoxů, které jsou postaveny na strategických a frekventovaných místech.

„Neustálé rozšiřování flexibility naší přepravní sítě je v současnosti nesmírně důležité. Chceme našim zákazníkům nadále poskytovat svoje tradičně vysoce spolehlivé přepravní služby s maximálním přizpůsobením doručování na poslední míli dle jejich aktuální volby. Jsme proto velmi rádi, že díky propojení se sítí AlzaBoxů jim můžeme být ještě blíž, když počet výdejních míst v letošním roce překročí hranici tří tisíc,” uvedlPavel Včela, ředitel GLS Česká republika.

Kromě dostupnosti a dosažitelnosti AlzaBoxů je dalším přínosem pro zákazníky provoz bez výpadků, dostatečná kapacita a zabezpečení. Díky velkokapacitním boxům se stem a více schránkami se tak lidé mohou spolehnout na volnou kapacitu pro jejich balíčky. „Našim cílem je, aby se AlzaBoxy staly součástí infrastruktury obcí tak jako připojení k internetu nebo mobilní signál. Lidé nepřemýšlejí nad tím, kdo je poskytuje, ale co jim přináší. Proto jsme rádi, že se do sítě v Česku a na Slovensku připojuje další velký dopravce, jakým je GLS. Otevírá tak cestu do AlzaBoxů dalším tisícům e-shopů a opět je o něco přibližuje tomu, že si lidé budou moct vyzvednout všechny své zásilky na jednom místě, pohodlně a v čase, který jim vyhovuje,” dodal Jakub Krejčíř, místopředseda představenstva Alza.cz.

Krok ke snížení uhlíkové stopy

Připojení k síti AlzaBoxů nepřinese pouze další možná místa k vyzvedávání balíčků, ale napomůže také ke snížení emisí, o které společnost GLS v balíkové přepravě dlouho usiluje. „Udržitelná doprava a ochrana životního prostředí jsou součástí našich dlouhodobých aktivit. Využití sítě AlzaBoxů tak napomůže nejen ke snížení uhlíkové stopy, ale také k lepšímu využití veřejného prostoru. Nejsme totiž nuceni stavět ve všech lokalitách další nové boxy, naopak efektivně využíváme již vytvořené doručovací kapacity,” uzavřelVčela.

Podobné články

Češi v dubnu utratili za zboží na e-shopech výrazně více než v předchozích měsících

16. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak vyplynulo z pravidelného měsíčního výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK), utratili Češi nakupující v internetových obchodech za zboží v průměru 4 714 Kč. To je přibližně o sedm set korun více, než tomu bylo v předchozích měsících prvního čtvrtletí. Oproti březnu se zvýšila také průměrná on-line útrata za služby, která dosáhla 6 111 Kč. Čtěte více

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více